Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Brak dźwięku z odbiornika TV

Jeśli dźwięk z telewizora nie jest odtwarzany za pośrednictwem głośnika soundbar, spróbuj wykonać następujące czynności:

Naciśnij ikonę telewizora na pilocie firmy Bose. System włączy się do ostatnio używanego źródła, którym mogło być urządzenie inne niż telewizor.

Wyświetlacz na głośniku soundbar zacznie migać w kolorze białym w odpowiedzi na sygnały wysyłane z pilota. Jeśli wyświetlacz nie miga podczas wyboru źródła na pilocie, zapoznaj się z częścią Pilot nie działa dotyczącą rozwiązywania problemów.

Wypróbuj inne źródło podłączone do telewizora lub usługę odtwarzania multimediów wbudowaną w telewizor. Jeśli dźwięk jest słyszalny z innych źródeł TV, problem dotyczy tego konkretnego źródła. Spróbuj zresetować telewizor lub podłączone urządzenie, aby rozwiązać ten problem

Niektóre telewizory mają ustawienia wyjścia audio, które muszą zostać odpowiednio skonfigurowane, aby dźwięk był odtwarzany przez inne głośniki. Sprawdź w menu ustawień telewizora ustawienia wyjścia audio. Jeśli takie ustawienie jest dostępne, upewnij się, że jest ono zgodne z typem używanego połączenia audio (HDMI ARC lub optyczne) i że głośniki telewizora są wyłączone

Upewnij się, że kabel HDMI głośnika soundbar jest podłączony do złącza telewizora z oznaczeniem HDMI eARC lub ARC (Audio Return Channel)

Jeśli telewizor nie posiada złącza HDMI z etykietą eARC lub ARC, użyj kabla optycznego do podłączenia telewizora do głośnika soundbar. Wejście HDMI musi być wyposażone w funkcję ARC (Audio Return Channel — kanał zwrotny audio), aby telewizor mógł wysyłać dźwięk do głośnika soundbar.

Zresetuj głośnik soundbar, odłączając przewód zasilający od gniazdka sieciowego na 30 sekund, a następnie mocno podłączając przewód zasilania z powrotem do działającego gniazda sieciowego

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.