Jeśli dźwięk z telewizora nie jest odtwarzany za pośrednictwem głośnika soundbar, spróbuj wykonać następujące czynności:
Dotyczy:
- Bose Soundbar 500
- Głośnik Bose Smart Soundbar 700
- Bose Soundbar System Bundle
Naciśnij ikonę telewizora na pilocie firmy Bose. System włączy się do ostatnio używanego źródła, którym mogło być urządzenie inne niż telewizor.
Wypróbuj inne źródło podłączone do telewizora lub usługę odtwarzania multimediów wbudowaną w telewizor. Jeśli dźwięk jest słyszalny z innych źródeł TV, problem dotyczy tego konkretnego źródła. Spróbuj zresetować telewizor lub podłączone urządzenie, aby rozwiązać ten problem
Niektóre telewizory mają ustawienia wyjścia audio, które muszą zostać odpowiednio skonfigurowane, aby dźwięk był odtwarzany przez inne głośniki. Sprawdź w menu ustawień telewizora ustawienia wyjścia audio. Jeśli takie ustawienie jest dostępne, upewnij się, że jest ono zgodne z typem używanego połączenia audio (HDMI ARC lub optyczne) i że głośniki telewizora są wyłączone
Upewnij się, że kabel HDMI głośnika soundbar jest podłączony do złącza telewizora z oznaczeniem HDMI eARC lub ARC (Audio Return Channel). Jeśli telewizor nie ma złącza HDMI z etykietą eARC lub ARC, użyj kabla optycznego do podłączenia telewizora do głośnika soundbar. Wejście HDMI musi być wyposażone w funkcję ARC (Audio Return Channel — kanał zwrotny audio), aby telewizor mógł wysyłać dźwięk do głośnika soundbar.
Zresetuj głośnik soundbar, odłączając przewód zasilający od gniazdka sieciowego na 30 sekund, a następnie mocno podłączając przewód zasilania z powrotem do działającego gniazda sieciowego