Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Brak dźwięku z podłączonego urządzenia AirPlay

Wykonaj następujące czynności:

  • Upewnij się, że system jest zasilany (przy użyciu zasilania sieciowego lub opcjonalnego akumulatora).
  • Upewnij się, że system ma połączenie Wi-Fi.
  • Upewnij się, że system i urządzenie zgodne z technologią AirPlay® są podłączone do tej samej sieci.
  • Upewnij się, że urządzenie zgodne z technologią AirPlay odtwarza oraz jest ustawiony wysoki poziom głośności.
  • Sprawdź, czy nie jest włączona funkcja wyciszenia dźwięku i zwiększ poziom głośności.
  • Wybierz system SoundLink® Air jako urządzenie docelowe w menu AirPlay.
  • Wyłącz na minutę zasilanie systemu (odłącz kabel zasilający lub wyjmij opcjonalny akumulator), a następnie włącz je ponownie.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.