Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Brak dźwięku z podłączonego urządzenia

Sprawdź, czy urządzenie obsługujące technologię Bluetooth® jest sparowane
Szybkie miganie światełka na biało oznacza, że okulary są połączone.

W przypadku telefonów z systemem Android upewnij się, że opcja Dźwięk multimediów jest włączona
Strumieniowe przesyłanie dźwięku można wyłączyć w menu Ustawienia w telefonie z systemem Android. Uniemożliwia to odtwarzanie dźwięku nawet po prawidłowym sparowaniu i połączeniu urządzeń.

  1. W menu Ustawienia w telefonie znajdź zakładkę Bluetooth, w której znajduje się lista sparowanych „urządzeń Bluetooth”. Lokalizacja tego ustawienia zależy od urządzenia. Opcje Bluetooth są często dostępne w obszarze „Sieci bezprzewodowe” w menu Ustawienia. Lista urządzeń może znajdować się w oddzielnym obszarze „Ustawienia Bluetooth”.
  2. Na liście „Urządzenia Bluetooth” naciśnij i przytrzymaj nazwę urządzenia Bose, aż do pojawienia się menu.
  3. W wyskakującym menu wybierz pozycję „Opcje...”.
  4. W menu Opcje upewnij się, że zaznaczono pozycję Multimedia.
  5. Naciśnij i przytrzymaj przycisk Home, aby opuścić menu ustawień.

Jeśli po włączeniu tego ustawienia dźwięk nie jest odtwarzany, wyłącz okulary a następnie włącz je ponownie. 

Sprawdź, czy na podłączonym urządzeniu uruchomiono odtwarzanie
Urządzenie może nie działać w trybie odtwarzania lub odtwarzanie mogło zostać zatrzymane lub wstrzymane. Upewnij się, że wartości na wyświetlaczu zmieniają się lub poszukaj innych oznak funkcjonowania urządzenia.

Sprawdź, czy połączone urządzenie nie jest wyciszone.
Poziom głośności podłączonego urządzenia powinien być ustawiony na maksimum. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zapoznaj się z instrukcją obsługi urządzenia.

Sprawdź, czy ustawienia audio w aplikacji/programie są prawidłowe.
W urządzeniach, w których działają aplikacje lub programy, takich jak komputery lub smartfony, może istnieć ustawienie określające sposób przesyłu dźwięku. Sprawdź ustawienia programu/aplikacji i upewnij się, że dźwięk jest przesyłany za pomocą funkcji Bluetooth.

Wyczyść listy sparowanych urządzeń w urządzeniu Bose i Bluetooth.
W urządzeniu Bose oraz urządzeniu zgodnym z technologią Bluetooth wyczyść pamięć parowanych urządzeń Bluetooth (lub przynajmniej usuń produkt Bose z pamięci urządzenia). Następnie ponownie sparuj produkt Bose z urządzeniem. Spowoduje to utworzenie nowego połączenia na wypadek uszkodzenia poprzedniego parowania.

Zmniejsz odległość między urządzeniem a okularami i zwiększ odległość od źródeł zakłóceń lub przeszkód.
 

Spróbuj użyć innego źródła muzyki.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.