W przypadku braku dźwięku z urządzenia podłączonego do telewizora skorzystaj z poniższych wskazówek:
Naciśnij ikonę telewizora na pilocie firmy Bose. System włączy się do ostatnio używanego źródła, którym mogło być źródło inne niż to odtwarzane za pośrednictwem telewizora.
Wyświetlacz na głośniku soundbar zacznie migać w kolorze białym w odpowiedzi na sygnały wysyłane z pilota. Jeśli wyświetlacz nie miga podczas wyboru źródła na pilocie, zapoznaj się z częścią Pilot nie działa dotyczącą rozwiązywania problemów.
Spróbuj użyć innego kanału, płyty lub aplikacji do odtwarzania multimediów. Być może wystąpił problem z odtwarzaną zawartością
Jeśli źródło ma własne regulatory głośności lub ustawienia wyjścia audio, upewnij się, że głośność jest zwiększona, a ustawienia dźwięku są poprawne dla aktualnie używanego połączenia
Wypróbuj inne źródło podłączone do telewizora lub usługę odtwarzania multimediów wbudowaną w telewizor. Jeśli dźwięk jest słyszalny z innych źródeł TV, problem dotyczy tego konkretnego źródła. Spróbuj zresetować telewizor lub podłączone urządzenie, aby rozwiązać ten problem
Niektóre telewizory mają ustawienia wyjścia audio, które muszą zostać odpowiednio skonfigurowane, aby dźwięk był odtwarzany przez inne głośniki. Sprawdź w menu ustawień telewizora ustawienia wyjścia audio. Jeśli takie ustawienie jest dostępne, upewnij się, że jest ono zgodne z typem używanego połączenia audio (HDMI ARC lub optyczne) i że głośniki telewizora są wyłączone
Upewnij się, że kabel HDMI głośnika soundbar jest podłączony do złącza telewizora z oznaczeniem HDMI eARC lub ARC (Audio Return Channel)
Jeśli telewizor nie posiada złącza HDMI z etykietą eARC lub ARC, użyj kabla optycznego do podłączenia telewizora do głośnika soundbar. Wejście HDMI musi być wyposażone w funkcję ARC (Audio Return Channel — kanał zwrotny audio), aby telewizor mógł wysyłać dźwięk do głośnika soundbar.
Upewnij się, że urządzenie odtwarzające za pośrednictwem telewizora jest prawidłowo podłączone. Połączenie mogło się poluzować lub może być nieprawidłowe. Sprawdź, czy przewody pomiędzy urządzeniem a telewizorem są mocno osadzone po obu stronach. Sprawdź również, czy wejście wybrane w telewizorze jest zgodne z połączeniem, do którego urządzenie jest podłączone z tyłu telewizora
Zresetuj głośnik soundbar, odłączając przewód zasilający od gniazdka sieciowego na 30 sekund, a następnie mocno podłączając przewód zasilania z powrotem do działającego gniazda sieciowego