W przypadku braku dźwięku ze źródła zintegrowanego z systemem Bose (np. radia AM lub FM) wykonaj następujące czynności:
Brak dźwięku z wewnętrznego źródła
- Sprawdź, czy świeci wskaźnik LED modułu Acoustimass®. Świecenie wskaźnika LED modułu Acoustimass oznacza, że moduł jest prawidłowo podłączony do aktywnej jednostki sterującej. Jeśli wskaźnik nie świeci, sprawdź, czy moduł Acoustimass jest podłączony do działającego gniazda sieci elektrycznej.
- Upewnij się, że kabel wejściowy audio jest prawidłowo podłączony. Być może kabel wejściowy audio, łączący jednostkę sterującą z modułem Acoustimass, jest poluzowany lub podłączony nieprawidłowo.
- Sprawdź stan kabla wejściowego audio. Upewnij się, że wewnętrzne elementy obu zakończeń kabla mini-DIN nie są uszkodzone. Sprawdź, czy nie są widoczne załamania lub pęknięcia. Jeśli widać pęknięcia lub uszkodzenia, wymień kabel.
- Upewnij się, że do gniazda słuchawek nie jest podłączona żadna wtyczka. Po podłączeniu do systemu kabla słuchawek (lub innego kabla z wtykiem stereofonicznym 3,5 mm) głośniki są automatycznie wyciszane.
- Wykonaj procedurę resetowania systemu. Wyłącz system, odłącz go od zasilania na 60 sekund, sprawdź podłączenie wtyków na obu końcach kabla wejściowego audio, a następnie ponownie podłącz zasilanie i sprawdź, czy problem ustąpił.