Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Brak dźwięku z wewnętrznego źródła

W przypadku braku dźwięku ze źródła zintegrowanego z systemem Bose (np. radia AM lub FM) wykonaj następujące czynności:

  • Sprawdź, czy świeci wskaźnik LED modułu Acoustimass®. Świecenie wskaźnika LED modułu Acoustimass oznacza, że moduł jest prawidłowo podłączony do aktywnej jednostki sterującej. Jeśli wskaźnik nie świeci, sprawdź, czy moduł Acoustimass jest podłączony do działającego gniazda sieci elektrycznej.
  • Upewnij się, że kabel wejściowy audio jest prawidłowo podłączony. Być może kabel wejściowy audio, łączący jednostkę sterującą z modułem Acoustimass, jest poluzowany lub podłączony nieprawidłowo.
  • Sprawdź stan kabla wejściowego audio. Upewnij się, że wewnętrzne elementy obu zakończeń kabla mini-DIN nie są uszkodzone. Sprawdź, czy nie są widoczne załamania lub pęknięcia. Jeśli widać pęknięcia lub uszkodzenia, wymień kabel.
  • Upewnij się, że do gniazda słuchawek nie jest podłączona żadna wtyczka. Po podłączeniu do systemu kabla słuchawek (lub innego kabla z wtykiem stereofonicznym 3,5 mm) głośniki są automatycznie wyciszane.
  • Wykonaj procedurę resetowania systemu. Wyłącz system, odłącz go od zasilania na 60 sekund, sprawdź podłączenie wtyków na obu końcach kabla wejściowego audio, a następnie ponownie podłącz zasilanie i sprawdź, czy problem ustąpił.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.