NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Brak dźwięku z głośnika

Jeśli głośnik nie odtwarza dźwięku, spróbuj wykonać następujące czynności, aby rozwiązać problem:

Sprawdź, czy w głośnik nie jest wyciszony. Zwiększ poziom głośności za pomocą pilota. Dioda LED powinna migać z przodu głośnika, gdy system otrzymuje polecenie z pilota zdalnego sterowania.

Upewnij się, że przewód łączący głośnik z telewizorem jest prawidłowo włożony w oba gniazda.

Jeśli chcesz słyszeć dźwięk z telewizora, upewnij się, że wyjście audio telewizora jest prawidłowo ustawione. W menu telewizora przejdź do ustawień dźwięku i sprawdź ustawienia głośników telewizora lub wyjścia audio. Konieczne może być wyłączenie głośników telewizora i ustawienie wyjścia audio na opcję Stałe lub Głośniki zewnętrzne

Uwaga: Jeśli telewizor nie obsługuje stałego wyjścia, konieczne może być zwiększenie głośności telewizora, by dźwięk był słyszalny na głośniku Bose – nawet jeśli opcja Głośniki telewizora jest wyłączona.

Spróbuj podłączyć głośnik bezpośrednio do urządzenia audio. Na przykład, zamiast podłączać głośnik do wyjścia telewizora, tymczasowo podłącz go do dekodera telewizji cyfrowej lub satelitarnej. Może to pomóc w ustaleniu, czy głośnik działa, i czy przyczyną problemu nie jest ustawienie wyjścia na telewizorze

Podłącz głośnik do urządzenia Bluetooth. Jeśli możesz uzyskać dźwięk przez Bluetooth, ale nie słychać dźwięku z telewizora, problem może dotyczyć ustawień telewizora lub połączenia z telewizorem.

Jeśli nadal masz problem z głośnikiem, skontaktuj się z nami.