Oto kilka wskazówek, które pomogą, jeśli z głośnika nie wydobywają się żadne dźwięki.
Dotyczy:
Jeśli komunikaty głosowe są wyłączone, naciśnij przycisk Bluetooth, aby usłyszeć podłączone urządzenia. Sprawdź, czy używasz odpowiedniego urządzenia.
Jeśli podłączono dwa urządzenia, wstrzymaj odtwarzanie dźwięku na pierwszym z nich i rozpocznij odtwarzanie na drugim. Możesz również wyłączyć funkcję Bluetooth na podłączonym urządzeniu, z którego nie jest aktualnie odtwarzana muzyka.
Wypróbuj inne źródło odtwarzania muzyki lub aplikację.
Aby wyczyścić listę parowania głośnika, naciśnij przycisk wielofunkcyjny i przytrzymaj go przez 10 sekund. Następnie usuń głośnik z listy Bluetooth urządzenia. Ponownie połącz głośnik z urządzeniem
Aby przywrócić ustawienia fabryczne głośnika, naciśnij jednocześnie przycisk wielofunkcyjny i przycisk zmniejszania głośności (-) i przytrzymaj je przez 10 sekund. Wskaźnik Bluetooth zaświeci się na niebiesko i rozlegnie się komunikat głosowy o wyborze języka. Ponownie połącz głośnik z urządzeniem.
Spróbuj podłączyć inne urządzenie.