Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Urządzenie Bluetooth® nie łączy się z głośnikiem

Jeśli urządzenie Bluetooth nie łączy się z głośnikiem, wykonaj poniższe kroki w celu połączenia urządzenia:

Upewnij się, że tryb Bluetooth urządzenia jest włączony.

Przenieś urządzenie bliżej głośnika. Zasięg Bluetooth wynosi około 9 metrów. Zasięg zmniejsza się, gdy występują zakłócenia, takie jak ściany lub wiele urządzeń Bluetooth w danym miejscu. 

Jeśli z głośnikiem zostały już sparowanie dwa urządzenia Bluetooth, wyłącz funkcję Bluetooth w jednym z nich lub przenieś je poza zasięg głośnika. Głośnik zapamiętuje 8 ostatnio sparowanych urządzeń, ale może sparować jedynie dwa urządzenia naraz.

Naciskaj wielokrotnie przycisk Bluetooth, aż usłyszysz nazwę żądanego urządzenia.

Przycisk Bluetooth na głośniku SoundLink Micro

Przejdź do ustawień trybu Bluetooth na urządzeniu, wybierz głośnik SoundLink i opcję "zapomnij" lub "usuń" głośnik. Następnie krótko przytrzymaj przycisk Bluetooth na głośniku aż dioda Bluetooth zacznie migać na niebiesko. Ponownie spróbuj sparować urządzenie z głośnikiem

Zresetuj urządzenie, które starasz się sparować. Najczęściej robi się to poprzez ponowne uruchomienie urządzenia lub wyjęcie akumulatora lub przewodu zasilania na minutę.

Wyczyść pamięć urządzeń sparowanych z głośnikiem SoundLink, przytrzymując przycisk trybu Bluetooth, aż usłyszysz dźwięk i komunikat głosowy, jeśli komunikaty są włączone. Wskaźnik trybu Bluetooth na głośniku zacznie migać na niebiesko. Ponownie spróbuj połączyć urządzenie z głośnikiem.

Przywróć ustawienia domyślne głośnika, włączając go i naciskając przycisk zasilania przez 10 sekund, aż do wyłączenia głośnika.

Przywrócenie ustawień fabrycznych powoduje usunięcie wszystkich ustawień językowych i sparowanych urządzeń przenośnych z głośnika. Po przywróceniu ustawień domyślnych włącz głośnik i ponownie spróbuj sparować urządzenie.

Spróbuj sparować inne urządzenie. Jeśli uda się sparować drugie urządzenie, może to oznaczać, że problem spowodowany jest przez pierwsze.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.