NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.
Sklepy Koszyk

Urządzenie Bluetooth® nie łączy się ponownie z głośnikiem

Jeśli urządzenie Bluetooth nie łączy się ponownie z głośnikiem, wykonaj poniższe kroki w celu sparowania urządzenia:

Jeśli do połączenia urządzenia wymagane jest hasło, sprawdź, czy zostało wprowadzone poprawnie. Jeśli nie korzystasz z hasła, wprowadź 0000 (cztery zera)

Upewnij się, że tryb Bluetooth urządzenia jest włączony.

Przenieś urządzenie bliżej głośnika. Zasięg Bluetooth wynosi około 9 metrów. Zasięg zmniejsza się, gdy występują zakłócenia, takie jak ściany lub wiele urządzeń Bluetooth w danym miejscu. 

Jeśli z głośnikiem zostały już sparowanie dwa urządzenia Bluetooth, wyłącz funkcję Bluetooth w jednym z nich lub przenieś je poza zasięg głośnika. Głośnik zapamiętuje 8 ostatnio sparowanych urządzeń, ale może sparować jedynie dwa urządzenia naraz.

Naciskaj wielokrotnie przycisk Bluetooth, aż usłyszysz nazwę żądanego urządzenia.

Przejdź do ustawień trybu Bluetooth na urządzeniu, wybierz głośnik SoundLink i opcję "zapomnij" lub "usuń" głośnik. Następnie krótko przytrzymaj przycisk Bluetooth na głośniku aż dioda Bluetooth zacznie migać na niebiesko. Ponownie spróbuj sparować urządzenie z głośnikiem

Zresetuj urządzenie, które starasz się sparować. Najczęściej robi się to poprzez ponowne uruchomienie urządzenia lub wyjęcie akumulatora lub przewodu zasilania na minutę.

Wyczyść pamięć urządzeń sparowanych z głośnikiem SoundLink, przytrzymując przycisk trybu Bluetooth, aż usłyszysz dźwięk i komunikat głosowy, jeśli komunikaty są włączone. Wskaźnik trybu Bluetooth na głośniku zacznie migać na niebiesko. Ponownie spróbuj sparować urządzenie z głośnikiem

Przywróć ustawienia domyślne głośnika, włączając go i naciskając przycisk zasilania przez 10 sekund, aż do wyłączenia głośnika.

Przywrócenie ustawień fabrycznych powoduje usunięcie wszystkich ustawień językowych i sparowanych urządzeń przenośnych z głośnika. Po przywróceniu ustawień domyślnych włącz głośnik i ponownie spróbuj sparować urządzenie.

Spróbuj sparować inne urządzenie. Jeśli uda się sparować drugie urządzenie, może to oznaczać, że problem spowodowany jest przez pierwsze.