Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Urządzenie Bluetooth® nie łączy się ponownie z głośnikiem

Jeśli urządzenie Bluetooth nie łączy się ponownie z głośnikiem, wykonaj poniższe kroki w celu sparowania urządzenia:

Jeśli do połączenia urządzenia wymagane jest hasło, sprawdź, czy zostało wprowadzone poprawnie. Jeśli nie korzystasz z hasła, wprowadź 0000 (cztery zera)

Upewnij się, że tryb Bluetooth urządzenia jest włączony.

Przenieś urządzenie bliżej głośnika. Zasięg Bluetooth wynosi około 9 metrów. Zasięg zmniejsza się, gdy występują zakłócenia, takie jak ściany lub wiele urządzeń Bluetooth w danym miejscu. 

Jeśli z głośnikiem zostały już sparowanie dwa urządzenia Bluetooth, wyłącz funkcję Bluetooth w jednym z nich lub przenieś je poza zasięg głośnika. Głośnik zapamiętuje 8 ostatnio sparowanych urządzeń, ale może sparować jedynie dwa urządzenia naraz.

Naciskaj wielokrotnie przycisk Bluetooth, aż usłyszysz nazwę żądanego urządzenia.

Przejdź do ustawień trybu Bluetooth na urządzeniu, wybierz głośnik SoundLink i opcję "zapomnij" lub "usuń" głośnik. Następnie krótko przytrzymaj przycisk Bluetooth na głośniku aż dioda Bluetooth zacznie migać na niebiesko. Ponownie spróbuj sparować urządzenie z głośnikiem

Zresetuj urządzenie, które starasz się sparować. Najczęściej robi się to poprzez ponowne uruchomienie urządzenia lub wyjęcie akumulatora lub przewodu zasilania na minutę.

Wyczyść pamięć urządzeń sparowanych z głośnikiem SoundLink, przytrzymując przycisk trybu Bluetooth, aż usłyszysz dźwięk i komunikat głosowy, jeśli komunikaty są włączone. Wskaźnik trybu Bluetooth na głośniku zacznie migać na niebiesko. Ponownie spróbuj sparować urządzenie z głośnikiem

Przywróć ustawienia domyślne głośnika, włączając go i naciskając przycisk zasilania przez 10 sekund, aż do wyłączenia głośnika.

Przywrócenie ustawień fabrycznych powoduje usunięcie wszystkich ustawień językowych i sparowanych urządzeń przenośnych z głośnika. Po przywróceniu ustawień domyślnych włącz głośnik i ponownie spróbuj sparować urządzenie.

Spróbuj sparować inne urządzenie. Jeśli uda się sparować drugie urządzenie, może to oznaczać, że problem spowodowany jest przez pierwsze.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.