Aby rozwiązać problem, spróbuj wykonać następujące czynności:
Dotyczy:
Jeśli urządzenie wymaga podania hasła, sprawdź, czy wprowadzone hasło jest poprawne.
Sprawdź, czy w urządzeniu docelowym jest włączona funkcja Bluetooth.
Urządzenie Bluetooth może być poza zasięgiem. Przenieś je bliżej głośnika.
Jeżeli to możliwe, wyłącz wszystkie urządzenia Bluetooth w pobliżu lub wyłącz w nich funkcję Bluetooth.
Usuń głośnik z listy urządzeń Bluetooth, a następnie sparuj go ponownie.
Wyczyść pamięć głośnika, a następnie ponownie sparuj urządzenie Bluetooth i głośnik. Aby usunąć wszystkie urządzenia z pamięci głośnika, wciśnij na ok. 10 sekund przycisk BLUETOOTH; rozlegnie się dźwięk. Wszystkie urządzenia Bluetooth zostaną skasowane z pamięci, a głośnik Bose® SoundLink® Mini stanie się wykrywalny.