Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Niska jakość dźwięku z podłączonego urządzenia Bluetooth®

Dotyczy:

Jeśli jakość dźwięku, dostarczanego za pośrednictwem posiadanego przez Ciebie systemu, nie spełnia Twoich oczekiwań, skorzystaj z poniższych podpowiedzi.

Przenieś urządzenie bliżej głośnika. Zasięg Bluetooth wynosi około 9 metrów. Zasięg zmniejsza się, gdy występują zakłócenia. Zakłócenia to m.in. ściany, wiele urządzeń Bluetooth w danym miejscu, kieszenie / torebki / torby, bezprzewodowe routery, mikrofale, telefony bezprzewodowe itp.

Zmniejsz liczbę aplikacji uruchomionych w urządzeniu Bluetooth. Praca wielu aplikacji zmniejsza wydajność urządzenia, które może być nadmiernie obciążone. Zamknij niepotrzebne aplikacje i sprawdź, czy jakość dźwięku się poprawia.

Wyłącz połączenie Wi-Fi® w urządzeniu

Uruchom ponownie urządzenie Bluetooth. Najczęściej robi się to poprzez całkowite wyłączenie i ponowne uruchomienie urządzenia.

Spróbuj podłączyć inne urządzenie Bluetooth, aby sprawdzić, czy to nie urządzenie jest powodem problemów.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.