NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Niska jakość dźwięku z podłączonego urządzenia Bluetooth®

Jeśli jakość dźwięku, dostarczanego za pośrednictwem posiadanego przez Ciebie systemu, nie spełnia Twoich oczekiwań, skorzystaj z poniższych podpowiedzi.

Przenieś urządzenie bliżej głośnika. Zasięg Bluetooth wynosi około 9 metrów. Zasięg zmniejsza się, gdy występują zakłócenia. Zakłócenia to m.in. ściany, wiele urządzeń Bluetooth w danym miejscu, kieszenie / torebki / torby, bezprzewodowe routery, mikrofale, telefony bezprzewodowe itp.

Zmniejsz liczbę aplikacji uruchomionych w urządzeniu Bluetooth. Praca wielu aplikacji zmniejsza wydajność urządzenia, które może być nadmiernie obciążone. Zamknij niepotrzebne aplikacje i sprawdź, czy jakość dźwięku się poprawia.

Wyłącz połączenie Wi-Fi® w urządzeniu

Uruchom ponownie urządzenie Bluetooth. Najczęściej robi się to poprzez całkowite wyłączenie i ponowne uruchomienie urządzenia.

Spróbuj podłączyć inne urządzenie Bluetooth, aby sprawdzić, czy to nie urządzenie jest powodem problemów.