Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:
urządzenie bluetooth może być poza zasięgiem. przenieś je bliżej głośnika bose® soundlink® color.
odsuń urządzenie bluetooth od urządzeń generujących zakłócenia elektromagnetyczne, takich jak inne urządzenia bluetooth, telefony bezprzewodowe, kuchenki mikrofalowe czy routery sieci bezprzewodowej.
zmniejsz liczbę aplikacji uruchomionych w urządzeniu bluetooth. kiedy z zasobów wewnętrznych korzysta wiele innych aplikacji, aplikacja muzyczna czasami działa nieprawidłowo. zamknięcie niepotrzebnych aplikacji może poprawić jakość dźwięku.
Dezaktywuj połączenie Wi-Fi®, aby poprawić jakość dźwięku.
usuń urządzenie bluetooth z pamięci głośnika bose® soundlink® color, wyłączając funkcję bluetooth w urządzeniu. sparuj ponownie urządzenie i głośnik.
Wyłącz głośnik i włącz go ponownie.
jeżeli trzymasz urządzenie bluetooth w kieszeni, spróbuj umieścić je w otwartej przestrzeni, nie stając pomiędzy urządzeniem a głośnikiem.
wyłącz funkcję bluetooth w innych połączonych urządzeniach, które nie są aktualnie używane. dźwięk może zaniknąć, jeśli drugie połączone urządzenie bluetooth zniknie z zasięgu głośnika.
Wykonaj resetowanie głośnika. Więcej informacji zawiera temat Przywracanie fabrycznych ustawień systemu.
wyszukaj zaktualizowane oprogramowanie urządzenia bluetooth i głośnika bose® soundlink® color.