Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Niska jakość dźwięku z urządzenia Bluetooth®

Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:

urządzenie bluetooth może być poza zasięgiem. przenieś je bliżej głośnika bose® soundlink® color.

odsuń urządzenie bluetooth od urządzeń generujących zakłócenia elektromagnetyczne, takich jak inne urządzenia bluetooth, telefony bezprzewodowe, kuchenki mikrofalowe czy routery sieci bezprzewodowej.

zmniejsz liczbę aplikacji uruchomionych w urządzeniu bluetooth. kiedy z zasobów wewnętrznych korzysta wiele innych aplikacji, aplikacja muzyczna czasami działa nieprawidłowo. zamknięcie niepotrzebnych aplikacji może poprawić jakość dźwięku.

Dezaktywuj połączenie Wi-Fi®, aby poprawić jakość dźwięku.

usuń urządzenie bluetooth z pamięci głośnika bose® soundlink® color, wyłączając funkcję bluetooth w urządzeniu. sparuj ponownie urządzenie i głośnik.

Wyłącz głośnik i włącz go ponownie.

jeżeli trzymasz urządzenie bluetooth w kieszeni, spróbuj umieścić je w otwartej przestrzeni, nie stając pomiędzy urządzeniem a głośnikiem.

wyłącz funkcję bluetooth w innych połączonych urządzeniach, które nie są aktualnie używane. dźwięk może zaniknąć, jeśli drugie połączone urządzenie bluetooth zniknie z zasięgu głośnika.

Wykonaj resetowanie głośnika. Więcej informacji zawiera temat Przywracanie fabrycznych ustawień systemu.

wyszukaj zaktualizowane oprogramowanie urządzenia bluetooth i głośnika bose® soundlink® color.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.