Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Niska jakość dźwięku z urządzenia Bluetooth®

Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:

Urządzenie Bluetooth może być poza zasięgiem. Przenieś je bliżej głośnika Bose® SoundLink® Mini.

Odsuń urządzenie Bluetooth od urządzeń generujących zakłócenia elektromagnetyczne, takich jak inne urządzenia Bluetooth, telefony bezprzewodowe, kuchenki mikrofalowe czy routery sieci bezprzewodowej.

Zmniejsz liczbę aplikacji uruchomionych w urządzeniu Bluetooth. Kiedy z zasobów wewnętrznych korzysta wiele innych aplikacji, aplikacja muzyczna czasami działa nieprawidłowo. Zamknięcie niepotrzebnych aplikacji może poprawić jakość dźwięku.

Dezaktywuj połączenie Wi-Fi®, aby poprawić jakość dźwięku.

Usuń urządzenie Bluetooth z pamięci głośnika Bose® SoundLink® Mini, wyłączając funkcję Bluetooth w urządzeniu. Sparuj ponownie urządzenie i głośnik.

Wyłącz głośnik i włącz go ponownie.

Jeżeli trzymasz urządzenie Bluetooth w kieszeni, spróbuj umieścić je w otwartej przestrzeni, nie stając pomiędzy urządzeniem a głośnikiem.

Zresetuj system. Wciśnij na 10 sekund przycisk wyciszenia na głośniku. Urządzenie Bluetooth zostanie rozłączone, a głośnik Bose® SoundLink® Mini się wyłączy. Naciśnij przycisk zasilania, aby włączyć głośnik i połączyć go na nowo.

Wyciszenie

Wyszukaj zaktualizowane oprogramowanie urządzenia Bluetooth i głośnika Bose® SoundLink® Mini.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.