Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:
Dotyczy:
Urządzenie Bluetooth może być poza zasięgiem. Przenieś je bliżej głośnika Bose® SoundLink® Mini.
Odsuń urządzenie Bluetooth od urządzeń generujących zakłócenia elektromagnetyczne, takich jak inne urządzenia Bluetooth, telefony bezprzewodowe, kuchenki mikrofalowe czy routery sieci bezprzewodowej.
Zmniejsz liczbę aplikacji uruchomionych w urządzeniu Bluetooth. Kiedy z zasobów wewnętrznych korzysta wiele innych aplikacji, aplikacja muzyczna czasami działa nieprawidłowo. Zamknięcie niepotrzebnych aplikacji może poprawić jakość dźwięku.
Dezaktywuj połączenie Wi-Fi®, aby poprawić jakość dźwięku.
Usuń urządzenie Bluetooth z pamięci głośnika Bose® SoundLink® Mini, wyłączając funkcję Bluetooth w urządzeniu. Sparuj ponownie urządzenie i głośnik.
Wyłącz głośnik i włącz go ponownie.
Jeżeli trzymasz urządzenie Bluetooth w kieszeni, spróbuj umieścić je w otwartej przestrzeni, nie stając pomiędzy urządzeniem a głośnikiem.
Wyszukaj zaktualizowane oprogramowanie urządzenia Bluetooth i głośnika Bose® SoundLink® Mini.