Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Niska jakość dźwięku z urządzenia podłączonego do wejścia dodatkowego

Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:

  • Zmniejsz poziom głośności urządzenia podłączonego do złącza AUX. Niektóre urządzenia mogą mieć zbyt silny sygnał wyjścia, ponieważ ustawiono na nich wysoki lub nawet maksymalny poziom głośności. Może to być przyczyną słabej jakości dźwięku lub zniekształceń dźwięku płynącego z podłączonych głośników.
  • Przejdź do ustawień dźwięku na podłączonym urządzeniu i ustaw korekcję i przetwarzanie dźwięku na wyłączone lub opcję „flat”.
  • Upewnij się, że wtyczka 3,5 mm jest całkowicie i prawidłowo wpięta zarówno do urządzenia, jak i do głośników.
  • Problem może być związany z kablem audio. Użyj innego kabla.
  • Spróbuj odtworzyć dźwięk z innego źródła na urządzeniu. Na przykład skorzystaj z innej aplikacji, aby sprawdzić, czy to nie z nią związany jest problem.
  • Problem może być związany z urządzeniem podłączonym do gniazda AUX. Użyj innego urządzenia audio.
  • Uruchom ponownie podłączone urządzenie. Najczęściej robi się to poprzez całkowite wyłączenie i ponowne uruchomienie urządzenia.
  • Przywróć ustawienia domyślne głośnika Bose, włączając go i naciskając przycisk zasilania przez 10 sekund, aż do wyłączenia głośnika. Uwaga: Przywrócenie ustawień fabrycznych powoduje usunięcie wszystkich ustawień językowych i sparowanych urządzeń przenośnych z głośnika oraz przywrócenie oryginalnych ustawień fabrycznych.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.