Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Słaba jakość dźwięku z podłączonego źródła.

Dźwięk niskiej jakości, np. zniekształcenia, szum, buczenie czy trzaski pojawiają się sprawą różnych źródeł dźwięku i ustawień takich urządzeń.

Aby rozwiązać problem, spróbuj wykonać następujące czynności:
 

Sprawdź ustawienia korektora dźwięku podłączonego urządzenia audio . Jeżeli korzystasz z odtwarzacza MP3, ustawienia korektora dźwięku mogą wpływać na jego jakość. Najlepiej będzie, jeżeli "wyłączysz " korektor graficzny lub ustawisz mu  "płaski profil (brak korekcji)." Jeżeli chcesz zmienić ustawienia korektora dźwięku, skorzystaj z instrukcji obsługi urządzenia lub skontaktuj się z jego producentem, aby uzyskać wskazówki na ten temat.

Muzyka odtwarzana w usłudze iTunes Radio będzie o 8–9 dB cichsza niż pozostałe utwory z tego urządzenia. This is present on all versions of iOS 7

Uruchom urządzenie ponownie. Urządzenie może działać nieprawidłowo i może wymagać zresetowania.

Spróbuj podłączyć inne urządzenie.

Wypróbuj inne źródło dźwięku. Niektóre formaty są niskiej jakości.

odłącz i wykonaj ponowne parowanie swojego urządzenia bluetooth.

pamiętaj o włączeniu protokołu a2dp urządzenia bluetoothpodczas parowania/podłączania urządzenia protokół a2dp stereo audio musi być włączony, aby zapewnić najwyższą jakość przesyłanego dźwięku. jeżeli sygnał  jest wysyłany za pośrednictwem profilu słuchawek (hsp) lub zestawu głośnomówiącego (hfp), jakość dźwięku będzie niska lub słaba. 

szczegółowe informacje o profilu obsługiwanym w telefonie znajdziesz u producenta.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.