NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Słaba jakość dźwięku z podłączonego źródła.

Dźwięk niskiej jakości, np. zniekształcenia, szum, buczenie czy trzaski pojawiają się sprawą różnych źródeł dźwięku i ustawień takich urządzeń.

Aby rozwiązać problem, spróbuj wykonać następujące czynności:
 

Sprawdź ustawienia korektora dźwięku na podłączonym urządzeniu audio . Jeśli jest to odtwarzacz MP3, to jego korektor może wpłynąć negatywnie na jakość odtwarzanego dźwięku. Najlepiej będzie, jeżeli wyłączysz korektor dźwięku lub ustawisz profil „flat” (brak korekcji). Jeżeli chcesz zmienić ustawienia korektora dźwięku, skorzystaj z instrukcji obsługi podłączonego urządzenia, lub skontaktuj się z jego producentem, aby uzyskać wskazówki na ten temat.

Muzyka odtwarzana w usłudze iTunes Radio będzie o 8 do 9 dB cichsza od pozostałych utworów z podłączonego urządzenia. Dzieje się tak na wszystkich urządzeniach z systemem iOS 7.

Uruchom urządzenie ponownie. Urządzenie może działać nieprawidłowo i może wymagać zresetowania.

Spróbuj podłączyć inne urządzenie.

Wypróbuj inne źródło dźwięku. Niektóre formaty są niskiej jakości.

Odłącz i wykonaj ponowne parowanie swojego urządzenia Bluetooth.

Pamiętaj o włączeniu protokołu A2DP urządzenia Bluetooth . Podczas parowania lub łączenia urządzenia, protokół A2DP musi być aktywny w trybie stereo, aby zapewnić najwyższą jakość dźwięku przesyłanego do słuchawek. Jeżeli sygnał jest wysyłany za pośrednictwem profilu słuchawek (HSP) lub zestawu głośnomówiącego (HFP), to jakość dźwięku będzie niska lub słaba.

Szczegółowe informacje o profilu obsługiwanym w telefonie znajdziesz u producenta.