Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Niska jakość dźwięku

  • Spróbuj użyć innego urządzenia lub innej aplikacji do odtwarzania muzyki.
  • O ile to możliwe, wyłącz w urządzeniu korektor, wzmocnienie basów i inne funkcje zmieniające charakterystykę dźwięku lub wybierz ustawienie „neutralne”.
  • Upewnij się, że słuchawki zostały włączone i prawidłowo podłączone do złącza słuchawek w smartfonie lub urządzeniu.
  • Wypróbuj inny rozmiar końcówek StayHear+.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.