NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Niska jakość dźwięku z podłączonego urządzenia

Jeśli jakość dźwięku, dostarczanego za pośrednictwem posiadanego przez Ciebie systemu, nie spełnia Twoich oczekiwań, skorzystaj z poniższych podpowiedzi.

Ustaw głośnik w taki sposób, by dźwięk rozchodził się w kierunku obszaru odsłuchu. Jeśli głośnik jest ustawiony nieprawidłowo, dźwięk może nie pokrywać obszaru odsłuchu w całości. Głośnik można ustawić w pozycji pionowej na płaskiej powierzchni, w pozycji pionowej odchylony do tyłu / skierowany do góry lub w pozycji poziomej odchylony do tyłu / skierowany do góry. Ponadto, na spodzie głośnika znajduje się adapter do mocowania na statywie głośnikowym (35 mm).

W przypadku korzystania z wejścia 1 lub 2 użyj przełącznika ToneMatch celem optymalizacji dźwięku pochodzącego z podłączonego źródła dźwięku:

  • ustaw go po prawej stronie podczas podłączania mikrofonu wokalnego.
  • Ustaw go w położeniu środkowym przy podłączaniu gitary.
  • Ustaw go po lewej stronie / w pozycji OFF w przypadku podłączania innego źródła dźwięku.

Jeśli podłączone urządzenie jest wyposażone we własną regulację głośności, upewnij się, że ustawiony poziom głośności nie jest zbyt wysoki lub zbyt niski. Jeśli głośność urządzenia jest zbyt wysoka, może to powodować zniekształcenia. Jeśli głośność jest zbyt niska, to także może wpłynąć na dźwięk.

Wyłącz i wybierz opcję „Flat” dla tonów niskich, wysokich i wszelkich innych ustawień korekcji i przetwarzania dźwięku na podłączonym urządzeniu. Sprawdź te ustawienia zarówno w ustawieniach dźwięku urządzenia, jak i w ustawieniach używanej aplikacji (jeśli dotyczy).

Wejścia 1 i 2 są monofoniczne.

  • Aby podłączyć urządzenie stereofoniczne, użyj adaptera stereo-mono. W przeciwnym razie dźwięk z jednego z dwóch kanałów stereo nie będzie słyszalny.
  • Jeśli urządzenie jest wyposażone w przesuwane elementy sterowania, wybierz ustawienie znajdujące się maksymalnie na „Lewo”.

Jeśli urządzenie audio posiada kilka wyjść — tak, jak mikser z wieloma wyjściami — wypróbuj inne wyjście.

Spróbuj podłączyć urządzenie audio przy użyciu różnych kabli.

Zresetuj głośnik, odłączając od niego na 30 sekund przewód zasilania.

Jeśli to możliwe, podłącz urządzenie audio do innego aktywnego głośnika, aby określić, czy problem dotyczy urządzenia, czy głośnika.