Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Rozwiązywanie problemów z zasilaniem

System się nie włącza. Co zrobić?

Wykonaj następujące czynności:

  • Podłącz system do innego gniazda sieci elektrycznej.
  • Jeśli system jest podłączony do listwy zasilającej, podłącz go bezpośrednio do gniazda sieci elektrycznej. Listwa zasilająca może być uszkodzona.
  • Jeśli jest to możliwe, użyj innego źródła z gniazdem AUX albo innego urządzenia iPod®/iPhone®. Problem może być związany z konkretnym urządzeniem iPod lub iPhone.
  • Zresetuj system SoundDock. Wyłącz system i odłącz go od źródła zasilania na 60 sekund. Po ponownym podłączeniu systemu do zasilania spróbuj go włączyć.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.