Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Rozwiązywanie problemów z zasilaniem

System się nie włącza. Co zrobić?

Wykonaj następujące czynności:

  • Podłącz system do innego gniazda sieci elektrycznej.
  • Jeśli system jest podłączony do listwy zasilającej, podłącz go bezpośrednio do gniazda sieci elektrycznej. Listwa zasilająca może być uszkodzona.
  • Zresetuj system. Odłącz system od zasilania na 60 sekund. Wyjmij akumulator. Podłącz system bez akumulatora do źródła zasilania, a następnie spróbuj włączyć urządzenie iPod®.
  • Jeśli jest to możliwe, użyj innego źródła z gniazdem AUX albo innego urządzenia iPod. Problem może być związany z konkretnym urządzeniem iPod.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.