Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Rozwiązywanie problemów z zasilaniem

Głośnik się nie włącza

Może być aktywny tryb ochrony. Kiedy system jest odłączony od zasilania sieciowego i nie jest używany przez co najmniej 14 dni, przełącza się w tryb ochrony, aby oszczędzać akumulator. Podłącz system do zasilania sieciowego, aby go ponownie uaktywnić.

Sprawdź, czy pokrowiec jest otwarty. Głośnik nie włączy się przy zamkniętym pokrowcu.

Spróbuj naładować akumulator, używając innego gniazdka sieciowego. Możliwe, że istnieje problem z gniazdkiem używanym dotychczas.

Wykonaj procedurę resetowania urządzenia. Aby zresetować głośnik SoundLink®, wykonaj następujące czynności:

Na ok. 10 sekund przytrzymaj przycisk WYCISZENIA na głośniku. Diody LED będą przez chwilę migać.

Wyciszenie

Naciśnij przycisk ZASILANIA, aby ponownie włączyć głośnik SoundLink®.

Zasilanie

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.