Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Rozwiązywanie problemów z zasilaniem

Głośnik się nie włącza

Może być aktywny tryb ochrony. Kiedy system jest odłączony od zasilania sieciowego i nie jest używany przez co najmniej 14 dni, przełącza się w tryb ochrony, aby oszczędzać akumulator. Podłącz system do zasilania sieciowego, aby go ponownie uaktywnić.

Spróbuj naładować akumulator, używając innego gniazdka sieciowego. Możliwe, że istnieje problem z gniazdkiem używanym dotychczas.

Wykonaj procedurę resetowania urządzenia. Aby zresetować głośnik SoundLink®, wykonaj następujące czynności:

Na ok. 10 sekund przytrzymaj przycisk WYCISZENIA na głośniku. Diody LED będą przez chwilę migać.

Wyciszenie

Naciśnij przycisk ZASILANIA, aby ponownie włączyć głośnik SoundLink®.

Zasilanie

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.