NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Pilot nie działa

Jeśli głośnik soundbar nie odpowiada na polecenia uruchomienia zasilania, regulacji głośności i wyboru źródła za pomocą dostarczonego pilota, spróbuj wykonać następujące czynności:

Włącz pilot w odległości do 6 metrów od głośnika soundbar, ponieważ jest to jego maksymalny zasięg działania.

Usuń wszelkie przeszkody, które mogą blokować zdalne odbiorniki sygnału znajdujące się po prawej i lewej stronie przedniej części głośnika soundbar.

Zainstaluj w pilocie zestaw nowych baterii. Jeśli ostatnio dokonano wymiany baterii, upewnij się, że położenie symboli + i - na bateriach jest zgodne z oznaczeniami + i - wewnątrz komory baterii.

Instalowanie baterii

Zresetuj głośnik soundbar, odłączając przewód zasilający od gniazdka sieciowego na 30 sekund, a następnie mocno podłączając przewód zasilania z powrotem do działającego gniazda sieciowego

W przypadku dokupienia opcjonalnego pilota Bose Soundbar Universal Remote miganie sześciu ikon źródła oznacza, że pilot nie jest skojarzony z głośnikiem soundbar.

Aby ponownie skojarzyć pilota z głośnikiem soundbar:

  1. Naciśnij na pilocie przycisk zmniejszenia głośności oraz lewy przycisk nawigacji i przytrzymaj je przez 5 sekund, aby wyczyścić listę sparowanych urządzeń.
  2. Naciśnij środkowy przycisk nawigacji jeden raz, aby przełączyć pilota w tryb parowania.
  3. Otwórz aplikację Bose Music i dotknij rysunku przedstawiającego głośnik soundbar w prawym dolnym rogu.
  4. Wybierz Ustawienia > Sparuj nowego pilota
  5. Postępuj zgodnie z instrukcjami w aplikacji.
  6. Po odnalezieniu pilota dotknij opcji Kontynuuj, aby zakończyć proces parowania.

Aby skonfigurować pilota do obsługi innych urządzeń, zapoznaj się z częścią Programowanie pilota uniwersalnego.