Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Pilot nie działa

Jeśli głośnik soundbar nie odpowiada na polecenia uruchomienia zasilania, regulacji głośności i wyboru źródła za pomocą dostarczonego pilota, należy spróbować wykonać następujące czynności:

Uruchomić pilot w odległości do 6 metrów od głośnika soundbar, ponieważ jest to jego maksymalny zasięg działania.

Jeśli miga sześć ikon źródła na pilocie, oznacza to, że pilot nie jest skojarzony z głośnikiem soundbar.

Aby ponownie przypisać pilot do głośnika soundbar:

  1. Naciśnij na pilocie przycisk zmniejszenia głośności oraz lewy przycisk nawigacji i przytrzymaj je przez 5 sekund, aby wyczyścić listę sparowanych urządzeń.
  2. Naciśnij środkowy przycisk nawigacji jeden raz, aby przełączyć pilota w tryb parowania.
  3. Uruchom aplikację Bose Music i dotknij grafiki przedstawiającej głośnik soundbar w prawym dolnym rogu,
  4. Dotknij kolejno Ustawienia > Sparuj nowego pilota.
  5. Wykonaj instrukcje widoczne na ekranie aplikacji
  6. .

  7. Po znalezieniu pilota dotknij opcji Kontynuuj, aby zakończyć proces parowania.

Aby skonfigurować pilota do obsługi innych urządzeń, zapoznaj się z częścią Programowanie pilota uniwersalnego.

Zainstaluj w pilocie zestaw nowych baterii. Jeśli ostatnio dokonano wymiany baterii, upewnij się, że położenie symboli + i - na bateriach jest zgodne z oznaczeniami + i - wewnątrz komory baterii.

Instalowanie baterii

Zresetuj głośnik soundbar, odłączając przewód zasilający od gniazdka sieciowego na 30 sekund, a następnie mocno podłączając przewód zasilania z powrotem do działającego gniazda sieciowego.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.