Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Usuwanie produktu z konta Bose Music

W aplikacji Bose Music dotknij ikony Ustawienia konta w prawym górnym rogu ekranu Moje Bose

Dotknij pozycji Zarządzaj głośnikami > Edytuj

 Wybierz produkt do usunięcia

Dotknij pozycji Usuń

Dotknij pozycji Usuń, aby potwierdzić, że chcesz usunąć produkt

Aby powrócić do ekranu Moje Bose, dotknij ikony w lewym górnym rogu ekranu.

Ważne kwestie:

Usunięcie produktu jest równoznaczne z usunięciem zaprogramowanych ustawień

Jeśli usuniesz produkt z konta Bose Music po zalogowaniu się do produktu za pomocą konta Amazon, zastosowanie zmian przez asystenta Alexa może potrwać do 1 godziny. Aby natychmiast usunąć asystenta Alexa, odłącz produkt od zasilania, a następnie podłącz go ponownie. Po usunięciu asystenta Alexa żaden użytkownik produktu nie będzie mógł uzyskać do niego dostępu.

Uwaga: asystent Amazon Alexa nie jest dostępny we wszystkich wersjach językowych i krajach.

W przypadku usunięcia produktu bez dostępu do sieci zastosowanie zmian może potrwać do 1 godziny. Aby natychmiast usunąć asystenta Alexa, przejdź na stronę amazon.com i wyszukaj produkt. Dotknij nazwy produktu Bose (nie nazwy nadanej Twojemu produktowi) następnie wybierz Wyrejestruj

Jeśli ktoś inny jest zalogowany do produktu za pomocą konta Amazon, a Ty usuniesz ten produkt z konta Bose Music, użytkownik nadal będzie miał dostęp do asystenta Alexa

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.