W aplikacji Bose Music dotknij ikony Ustawienia konta w prawym górnym rogu ekranu Moje Bose
Usuwanie produktu z konta Bose Music
Dotyczy:
- Bose Soundbar 500
- Głośnik Bose Smart Soundbar 700
- Głośnik Bose Smart Speaker 500
- Bose Soundbar System Bundle
- Bose Home Speaker 300
- Głośnik Bose Portable Smart Speaker
- Bose Home Speaker 450
Dotknij pozycji Zarządzaj głośnikami > Edytuj
Wybierz produkt do usunięcia
Dotknij pozycji Usuń
Usunięcie produktu jest równoznaczne z usunięciem zaprogramowanych ustawień
Jeśli usuniesz produkt z konta Bose Music po zalogowaniu się do produktu za pomocą konta Amazon, zastosowanie zmian przez asystenta Alexa może potrwać do 1 godziny. Aby natychmiast usunąć asystenta Alexa, odłącz produkt od zasilania, a następnie podłącz go ponownie. Po usunięciu asystenta Alexa żaden użytkownik produktu nie będzie mógł uzyskać do niego dostępu.
Uwaga: asystent Amazon Alexa nie jest dostępny we wszystkich wersjach językowych i krajach.