NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Usuwanie produktu z konta Bose Music

W aplikacji Bose Music dotknij ikony Ustawienia konta w prawym górnym rogu ekranu Moje Bose

Ikona ustawień konta

Dotknij pozycji Zarządzaj głośnikami > Edytuj

 Wybierz produkt do usunięcia

Dotknij pozycji Usuń

Dotknij pozycji Usuń, aby potwierdzić, że chcesz usunąć produkt

Aby powrócić do ekranu Moje Bose, dotknij ikony w lewym górnym rogu ekranu.

Logo aplikacji Bose Music

Ważne kwestie:

Usunięcie produktu jest równoznaczne z usunięciem zaprogramowanych ustawień

Jeśli usuniesz produkt z konta Bose Music po zalogowaniu się do produktu za pomocą konta Amazon, zastosowanie zmian przez asystenta Alexa może potrwać do 1 godziny. Aby natychmiast usunąć asystenta Alexa, odłącz produkt od zasilania, a następnie podłącz go ponownie. Po usunięciu asystenta Alexa żaden użytkownik produktu nie będzie mógł uzyskać do niego dostępu.

Uwaga: asystent Amazon Alexa nie jest dostępny we wszystkich wersjach językowych i krajach.