Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Przygotowywanie słuchawek do pracy

Połącz słuchawki bezpośrednio z urządzeniem Bluetooth®

Włącz słuchawki, a następnie naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/Bluetooth, aż wskaźnik Bluetooth zacznie migać na niebiesko i usłyszysz powiadomienie informujące o możliwości podłączenia kolejnego urządzenia (jeśli włączone są komunikaty głosowe). Słuchawki powinny być w tym stanie już podczas ich pierwszego uruchomienia.

Przycisk zasilania słuchawek

Włącz Bluetooth na urządzeniu, które chcesz podłączyć (np. na smartfonie, tablecie itp.).

W menu ustawień Bluetooth urządzenia wybierz słuchawki Bose. Jeśli nie widzisz swoich słuchawek Bose na liście, konieczne może być dotknięcie opcji „Szukaj”, „Skanuj”, lub „Sparuj nowe urządzenie” w menu Bluetooth urządzenia.

Po nawiązaniu połączenia usłyszysz komunikat głosowy informujący o połączeniu z określonym urządzeniem.
Uwaga: urządzenie przenośne może również wyświetlać powiadomienie o konieczności połączenia słuchawek z urządzeniem. Ten krok jest niezbędny do prawidłowego działania aplikacji Bose Music.

Na urządzeniu przenośnym może być także wyświetlane powiadomienie z prośbą o skonfigurowanie asystenta głosowego. Aby skonfigurować tę funkcję teraz, postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie lub skonfiguruj ją później w aplikacji Bose Music.

Łączenie z aplikacją Bose Music

Aplikacja Bose Music pozwala konfigurować słuchawki i sterować nimi z poziomu urządzenia przenośnego, takiego jak smartfon lub tablet. Korzystając z aplikacji, można skonfigurować asystenta Amazon Alexa lub Google Assistant, wybrać język monitów głosowych, dostosować poziomy redukcji hałasu i zarządzać ustawieniami słuchawek.

Pobierz i zainstaluj bezpłatną aplikację Bose Music ze sklepu z aplikacjami urządzenia przenośnego

Tworzenie konta Bose lub logowanie się na już istniejące konto Bose

Jeśli nie masz konta Bose, wybierz opcję Utwórz konto i postępuj zgodnie z instrukcjami aplikacji

Jeśli masz już konto Bose, dotknij przycisku Logowanie i wprowadź nazwę użytkownika i hasło

Dodawanie słuchawek do konta

Na ekranie „My Bose” dotknij przycisku „+”, aby dodać słuchawki.

Przesuń palcem w lewo lub w prawo, aby znaleźć produkt, a następnie dotknij przycisku „Dodaj produkt”.

Uwaga: Jeśli nie widzisz swojego produktu:

  • Wyłącz słuchawki, a następnie włącz je ponownie
  • Upewnij się, że w urządzeniu, na którym działa aplikacja, włączono funkcję Bluetooth
  • Przenieś urządzenie z aplikacją bliżej produktu
  • Zamknij aplikację Bose Music na wszystkich urządzeniach znajdujących się w pobliżu

Po wybraniu słuchawek postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

Uwaga:  w przypadku urządzeń z systemem Apple iOS wybierz opcję „Paruj” w wyskakującym oknie „Żądanie parowania Bluetooth”.

Konfiguracja asystenta głosowego

Wybierz asystenta głosowego, którego chcesz używać:

  • Jeśli masz już konto asystenta głosowego, wprowadź swoją nazwę logowania i hasło
  • Jeśli nie masz jeszcze konta asystenta głosowego, postępuj zgodnie z instrukcjami aplikacji, aby utworzyć nowe konto

Uwaga: usługi głosowe nie są dostępne we wszystkich regionach.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.