NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Zatyczki sleepbuds™ nie chcą się ładować

Wielu klientów zgłaszało problemy z ładowaniem lub nieoczekiwanym wyłączaniem się zatyczek sleepbuds™. Próbowaliśmy rozwiązać problemy związane z akumulatorem, których doświadczali nasi klienci. Mimo że wybrany przez nas akumulator okazał się bezpieczny, to nie spełniał naszych standardów dotyczących niezawodności. W związku z tym postanowiliśmy przerwać produkcję tego urządzenia. Zatyczki sleepbuds™ nie stanowią zagrożenia, dlatego nie wycofujemy ich z rynku. Jest nam przykro, że zawiedliśmy naszych klientów. Zdajemy sobie sprawę, że podczas prac nad rozwiązaniem tego problemu nie okazaliśmy wystarczającego zrozumienia, co spowodowało dodatkową frustrację, zwłaszcza w przypadku osób, które wielokrotnie się z nami kontaktowały. Bardzo za to przepraszamy.

Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby to wynagrodzić:

  • Twoja gwarancja będzie honorowana.
  • Jeśli chcesz nadal korzystać z zatyczek sleepbuds™, ale nie działają one poprawnie, wymienimy je na inną parę z zupełnie nowym akumulatorem. Chcemy podkreślić, że nie rozwiązaliśmy problemów związanych z akumulatorem, jednak nowsze urządzenia są mniej podatne na występowanie tych nieprawidłowości. Szacujemy — chociaż nie możemy tego zagwarantować — że obecny zapas pozwoli nam na wydawanie zamienników aż do początku roku 2020. (Dostawa wymienionego urządzenia może potrwać do 3 tygodni).
  • Jeśli wolisz zwrócić produkt, możesz zrobić to bez problemu do 31 grudnia 2019 roku i uzyskać pełny zwrot pieniędzy. Sposób zwrotu kosztów (np. czek, przelew bankowy) i jego czas różnią się w zależności od regionu. Przetworzenie zwrotu może potrwać od 4 do 6 tygodni od momentu otrzymania przez nas zwróconego produktu.
  • Wejdź na stronę http://worldwide.bose.com/support/sleepbuds, aby dowiedzieć się więcej na ten temat. Możesz też skontaktować się z lokalnym przedstawicielem działu obsługi klienta — dane kontaktowe znajdziesz na stronie https://worldwide.bose.com/contact.