NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Słuchawki sleepbuds nie chcą połączyć się z urządzeniem przenośnym

Oto kilka rozwiązań w przypadku gdy słuchawki sleepbuds nie chcą połączyć się z urządzeniem przenośnym.

Umieść słuchawki sleepbuds w pokrowcu z ładowarką i sprawdź, czy są prawidłowo osadzone. Poczekaj, aż wskaźniki ładowania słuchawek sleepbuds zaczną wolno migać na biało, następnie wyjmij słuchawki z pokrowca i spróbuj ponownie połączyć je z wybranym urządzeniem.

Sprawdź, czy słuchawki są wystarczająco naładowane.

Wyłącz i włącz funkcję Bluetooth® w urządzeniu przenośnym. Spróbuj ponownie nawiązać połączenie.

Wyłącz i włącz tryb samolotowy w urządzeniu. Spróbuj ponownie nawiązać połączenie.

Zamknij aplikację Bose Sleep i otwórz ją ponownie

W systemie iOS kliknij dwukrotnie przycisk Home, a następnie przesuń w bok aplikację Sleep

W urządzeniu Android naciśnij przycisk niedawno otwieranych aplikacji i przesuń w bok aplikację Sleep

Uruchom ponownie urządzenie przenośne