Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Słuchawki sleepbuds nie chcą połączyć się z urządzeniem przenośnym

Oto kilka rozwiązań w przypadku gdy słuchawki sleepbuds nie chcą połączyć się z urządzeniem przenośnym.

Umieść słuchawki sleepbuds w pokrowcu z ładowarką i sprawdź, czy są prawidłowo osadzone. Poczekaj, aż wskaźniki ładowania słuchawek sleepbuds zaczną wolno migać na biało, następnie wyjmij słuchawki z pokrowca i spróbuj ponownie połączyć je z wybranym urządzeniem.

Sprawdź, czy słuchawki są wystarczająco naładowane.

Wyłącz i włącz funkcję Bluetooth® w urządzeniu przenośnym. Spróbuj ponownie nawiązać połączenie.

Wyłącz i włącz tryb samolotowy w urządzeniu. Spróbuj ponownie nawiązać połączenie.

Zamknij aplikację Bose Sleep i otwórz ją ponownie

W systemie iOS kliknij dwukrotnie przycisk Home, a następnie przesuń w bok aplikację Sleep

W urządzeniu Android naciśnij przycisk niedawno otwieranych aplikacji i przesuń w bok aplikację Sleep

Uruchom ponownie urządzenie przenośne

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.