Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Aktualizacja oprogramowania nie instaluje się

Dotyczy:

więcej...

Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności: 

Odinstaluj, ponownie pobierz i zainstaluj najnowszą wersję aplikacji z witryny www.Bose.com/soundtouch_app. Na niektórych urządzeniach aplikacja może nie być w stanie prawidłowo zainstalować aktualizacji istniejącej wersji. W takim przypadku należy ponownie pobrać i zainstalować aplikację. Po uruchomieniu nowo zainstalowanej aplikacji konieczne będzie zalogowanie się do konta SoundTouch. Nie będzie jednak trzeba ponownie konfigurować danych logowania do sieci, usług muzycznych ani ustawień biblioteki — dane te zostaną zachowane.

Podczas ponownego instalowania aplikacji należy zwrócić uwagę na okno podręczne z komunikatem dotyczącym aplikacji SoundTouch i serwera SoundTouch Music Server. Zależnie od zainstalowanej zapory lub oprogramowania zabezpieczającego, jeżeli dostępna jest opcja „zawsze zezwalaj”, wybierz tę opcję. W przeciwnym wypadku wybierz opcję zapewniającą dostęp przez zaporę bez odmów, ograniczeń lub limitów.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.