Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Aktualizacja oprogramowania nie instaluje się

Dotyczy:

więcej...

Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności: 

Odinstaluj, ponownie pobierz i zainstaluj najnowszą wersję aplikacji z witryny www.Bose.com/soundtouch_app. Na niektórych urządzeniach aplikacja może nie być w stanie prawidłowo zainstalować aktualizacji istniejącej wersji. W takim przypadku należy ponownie pobrać i zainstalować aplikację. Po uruchomieniu nowo zainstalowanej aplikacji konieczne będzie zalogowanie się do konta SoundTouch. Nie będzie jednak trzeba ponownie konfigurować danych logowania do sieci, usług muzycznych ani ustawień biblioteki — dane te zostaną zachowane.

Podczas ponownego instalowania aplikacji należy zwrócić uwagę na okno podręczne z komunikatem dotyczącym aplikacji SoundTouch i serwera SoundTouch Music Server. Zależnie od zainstalowanej zapory lub oprogramowania zabezpieczającego, jeżeli dostępna jest opcja „zawsze zezwalaj”, wybierz tę opcję. W przeciwnym wypadku wybierz opcję zapewniającą dostęp przez zaporę bez odmów, ograniczeń lub limitów.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.