NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Systemy dźwiękowe Bose® Solo TV

Dlaczego należy aktualizować system?

System dźwiękowy Bose Solo TV został opracowany z myślą o sprawnej pracy przez wiele lat. Aktualizacje systemu zapewnią jego prawidłowe funkcjonowanie.

Co jest potrzebne: Przenośny napęd USB, przynajmniej z 10 MB wolnej przestrzeni.

Informacja dla użytkowników, którzy wcześniej przeprowadzali aktualizację produktu firmy Bose: Przed rozpoczęciem procesu należy upewnić się, że wszystkie pliki *.bos zostały usunięte z napędu.

Minimalne wymagania systemowe

Użytkownicy komputerów PC z systemem Windows:

  • Procesor 300 MHz (1 GHz w przypadku systemu Vista) 32-bitowy lub 64-bitowy
  • 128 MB RAM (system Windows XP); 512 MB (system Vista Home Basic); 1 GB (inne edycje systemu Vista i Windows 7 w wersji 32-bitowej); 2 GB (system Windows 7 w wersji 64-bitowej)
  • Połączenie z Internetem
  • 30 MB dostępnego miejsca na dysku twardym
  • Port USB 1.1 lub 2.0

Użytkownicy komputerów Mac:

  • OS v10.5 (Leopard), v10.6 (Snow Leopard) lub v10.7 (Lion)
  • Procesor Intel
  • 512 MB RAM (Leopard); 1 GB (Snow Leopard)
  • Połączenie z Internetem
  • 40 MB dostępnego miejsca na dysku twardym
  • Port USB 1.1, 2.0 lub 3.0

Czynności do wykonania

Aplikacja aktualizująca musi pobrać szczegółowe informacje na temat systemu dźwiękowego Bose® Solo TV (numer seryjny i wersja oprogramowania), aby zastosować właściwą aktualizację.

1. Aby pobrać te informacje, najpierw włącz system Bose® Solo TV. Zielona dioda LED na systemie powinna świecić światłem ciągłym, a nie migać.

2. Następnie włóż dostępny napęd USB do gniazda opisanego jako „Service” na tylnej ściance systemu. Zielone światło powinno zmienić kolor na pomarańczowy, zacznie migać przez kilka sekund, a następnie zgaśnie. Jeśli światło wskaźnika systemu nie zmieni się po włożeniu napędu USB, wyjmij go i włóż ponownie.

3. Kiedy światło zgaśnie, wyjmij napęd z gniazda. Informacje na temat systemu Bose® Solo TV zostały pobrane na napęd USB.

4. Następnie podłącz napęd do komputera i kontynuuj aktualizację oprogramowania, klikając poniżej.

5. Uruchom aplikację.

System Windows:

  • W oknie „Pobieranie pliku” kliknij przycisk „Uruchom” lub „Zapisz”.
  • Jeśli klikniesz „Uruchom”, postępuj zgodnie z wyświetlanymi monitami, aby wykonać aktualizację.
  • Jeśli „Zapisz”, wybierz lokalizację, w której chcesz zapisać plik (Bose_Update_Application.exe). Następnie uruchom aplikację z dysku twardego i postępuj zgodnie z monitami, aby przeprowadzić aktualizację.

Informacja dla użytkowników systemu Windows:
Jeśli na swoim komputerze posiadasz więcej kont użytkownika, będziesz musiał podać dane uwierzytelniające administratora, aby uruchomić aplikację.

System Mac:

  • Poczekaj na pobranie pliku przez komputer. Pojawi się on na pulpicie jako ikona dysku twardego.
  • Następnie powinno otworzyć się okno. Przeciągnij plik aktualizacji na pulpit w przedstawiony sposób (jeśli okno się nie pojawi, kliknij ikonę dwa razy).
  • Uruchom go z pulpitu i postępuj zgodnie z monitami, aby przeprowadzić aktualizację.

6. Po zapisaniu aktualizacji na napędzie USB wyjmij go z komputera i podejdź do systemu Bose® Solo, aby przeprowadzić aktualizację. Raz jeszcze upewnij się, że jest włączony, a zielone światło systemu nie miga.

7. Włóż napęd USB do gniazda oznaczonego jako „Service”. Aktualizacja rozpocznie się automatycznie, a światło zmieni kolor z zielonego na pomarańczowy i zacznie migać co kilka sekund.

8. Aktualizacja zajmie kilka sekund. Światło systemu Bose® Solo TV zgaśnie i rozlegnie się dźwięk zakończenia aktualizacji.

9. Gdy światło zgaśnie i usłyszysz dźwięk, odłącz dysk USB od systemu Bose® Solo TV. System powróci do normalnego funkcjonowania po wyjęciu napędu USB i włączeniu zasilania.

Rozwiązywanie problemów

Wykonaj poniższe czynności, zanim ponownie uruchomisz aplikację aktualizującą:

Podczas pobierania aktualizacji z Internetu:

  • Upewnij się, że komputer jest nadal połączony z Internetem.
  • Aplikacja potrzebuje kilku informacji na temat systemu Bose® Solo TV. W tym celu najpierw włóż wybrany napęd do gniazda oznaczonego jako „Service”, znajdującego się na tylnej ściance urządzenia. Zielone światło powinno zmienić kolor na pomarańczowy, zacznie migać przez kilka sekund, a następnie zgaśnie. Po zgaśnięciu światła wyjmij napęd i włóż go ponownie do komputera.
  • Poczekaj, aż komputer poinformuje, że należy wyjąć napęd USB.

Podczas aktualizacji systemu Bose® Solo TV:

Przed włożeniem napędu USB upewnij się, że system jest podłączony do sieci elektrycznej i włączony, a zielona dioda LED nie miga.

Jeżeli w trakcie aktualizacji świeci się czerwona dioda LED, wyjmij napęd z systemu, odłącz system z gniazdka elektrycznego na około minutę, następnie podłącz go ponownie. Upewnij się, że system posiada zasilanie (ciągłe zielone światło LED) i ponownie włóż napęd.

Jeżeli problem nadal występuje, skontaktuj się z obsługą klienta Bose.

Menu Pomoc

Menu Pomoc jest dostępne przez cały czas trwania procesu aktualizacji. Informacje dostępne w menu Pomoc:

  • Umowa licencyjna: Sprawdź umowę licencyjną.
  • Informacje o systemie: Wyświetl informacje na temat aktualnej wersji oprogramowania systemu Bose® Solo TV, a także o komputerze i systemie operacyjnym.

Często zadawane pytania

Jakie jest przeznaczenie aplikacji do aktualizacji systemu Bose® Solo TV?

Aplikacja umożliwia szybkie i wygodne pobranie oprogramowania bezpośrednio z serwisu internetowego firmy Bose i skopiowanie go do systemu Bose® Solo TV.

Dlaczego może być konieczna aktualizacja oprogramowania systemu Bose® Solo TV?

Aktualizacja oprogramowania pozwala zagwarantować jego optymalną pracę.

Czy tę aktualizację można wykonać na komputerze PC lub Mac?

Tak. Komputer PC lub Mac używany w procesie aktualizacji musi spełniać minimalne wymagania systemowe, które podano na stronie z materiałami do pobrania.

Czy ta aktualizacja wpłynie na mój komputer w jakikolwiek sposób?

Tylko czasowo. Po uruchomieniu aplikacja utworzy i będzie wykorzystywać tymczasowe pliki robocze. Po zakończeniu i zamknięciu aplikacji wszystkie tymczasowe pliki robocze zostaną usunięte, łącznie z aplikacją.

Jakiego typu napędu USB należy użyć?

Można skorzystać z niemal każdego napędu USB, który ma przynajmniej 10 MB dostępnego miejsca. Napęd, który jest wyświetlany w systemie jako dysk twardy lub „urządzenie kompozytowe”, nie będzie działać. Dysk musi być sformatowany w systemie plików FAT lub FAT32.

Czy napęd USB musi być pusty?

Nie. Jeżeli napęd zawiera już inne pliki, nie ulegną one zmianie w wyniku działania procesu aktualizacji. Jeżeli jednak użytkownik uruchamiał wcześniej aktualizację Bose za pośrednictwem danego napędu, przed rozpoczęciem procesu należy upewnić się, że wszystkie pliki z rozszerzeniem *.bos zostaną usunięte.

Ile czasu trwa aktualizacja?

Pobranie aktualizacji z serwera firmy Bose na komputer powinno zająć tylko kilka minut. Przeprowadzenie aktualizacji w systemie Bose® Solo TV powinno zająć kilka sekund.

Gdzie w systemie Bose® Solo TV znajduje się gniazdo USB?

Znajduje się ono na tylnej ściance systemu i jest oznaczone jako „Service”.