Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem

Brak dźwięku, cichy dźwięk lub niska jakość dźwięku ze źródła/aplikacji przesyłających muzykę strumieniowo

  • Upewnij się, że źródło dźwięku przesyłanego strumieniowo jest włączone i odtwarza muzykę.
  • Zwiększ głośność słuchawek do maksimum.
  • Upewnij się, że urządzenie odtwarzające obsługuje profil A2DP.
  • Spróbuj wybrać inne źródło/inną aplikację lub inny utwór.
  • Upewnij się, że głośność dla połączenia Bluetooth wybrana w urządzeniu odtwarzającym jest odpowiednio wysoka i że dźwięk nie został wyciszony.
  • Przybliż urządzenie do słuchawek (na odległość maksymalnie 10 metrów).
  • Odsuń urządzenie odtwarzające i słuchawki od urządzenia, które może powodować zakłócenia, takiego jak inne urządzenie Bluetooth, telefon bezprzewodowy, kuchenka mikrofalowa czy router bezprzewodowej sieci komputerowej.
  • Zmniejsz liczbą aplikacji Bluetooth jednocześnie uruchomionych w urządzeniu. Również wyłączenie funkcji Wi-Fi urządzenia może przyczynić się do poprawy jakości dźwięku.

Brak dźwięku lub niska jakość dźwięku z urządzenia Bluetooth

  • Jeśli używasz urządzenia Bluetooth, upewnij się, że moduł sterowania jest prawidłowo podłączony do słuchawek.
  • W przypadku korzystania z kabla audio z wtykami 3,5 mm sprawdź, czy oba wtyki są poprawnie umieszczone w gniazdach.
  • Spróbuj użyć innej aplikacji do odtwarzania muzyki lub wybrać inny utwór.
  • Spróbuj użyć innego urządzenia audio.
  • Upewnij się, że obie poduszki nauszne są prawidłowo zamocowane.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.