Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem
Dotyczy:
Brak dźwięku, cichy dźwięk lub niska jakość dźwięku ze źródła/aplikacji przesyłających muzykę strumieniowo
- Upewnij się, że źródło dźwięku przesyłanego strumieniowo jest włączone i odtwarza muzykę.
- Zwiększ głośność słuchawek do maksimum.
- Upewnij się, że urządzenie odtwarzające obsługuje profil A2DP.
- Spróbuj wybrać inne źródło/inną aplikację lub inny utwór.
- Upewnij się, że głośność dla połączenia Bluetooth wybrana w urządzeniu odtwarzającym jest odpowiednio wysoka i że dźwięk nie został wyciszony.
- Przybliż urządzenie do słuchawek (na odległość maksymalnie 10 metrów).
- Odsuń urządzenie odtwarzające i słuchawki od urządzenia, które może powodować zakłócenia, takiego jak inne urządzenie Bluetooth, telefon bezprzewodowy, kuchenka mikrofalowa czy router bezprzewodowej sieci komputerowej.
- Zmniejsz liczbą aplikacji Bluetooth jednocześnie uruchomionych w urządzeniu. Również wyłączenie funkcji Wi-Fi urządzenia może przyczynić się do poprawy jakości dźwięku.
- Jeśli używasz urządzenia Bluetooth, upewnij się, że moduł sterowania jest prawidłowo podłączony do słuchawek.
- W przypadku korzystania z kabla audio z wtykami 3,5 mm sprawdź, czy oba wtyki są poprawnie umieszczone w gniazdach.
- Spróbuj użyć innej aplikacji do odtwarzania muzyki lub wybrać inny utwór.
- Spróbuj użyć innego urządzenia audio.
- Upewnij się, że obie poduszki nauszne są prawidłowo zamocowane.