Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem

Brak dźwięku z podłączonego urządzenia źródłowego

sprawdź, czy problem występuje tylko w przypadku zewnętrznych źródeł sygnału. włącz tuner radiowy fm. jeśli dźwięku nie słychać także w tym przypadku, zapoznaj się z poniższym punktem brak dźwięku z wewnętrznego źródła.

W przypadku, gdy problem jest związany z podłączonym urządzeniem źródłowym, sprawdź, czy jest wybrane właściwe źródło sygnału. Być może wybrano inne źródło. Na przykład urządzenie zewnętrzne jest podłączone do wejścia 1, jednak wybrano źródło inne niż 1.

Upewnij się, że do gniazda słuchawek nie jest podłączona żadna wtyczka. Po podłączeniu do systemu kabla słuchawek (lub innego kabla z wtykiem stereofonicznym 3,5 mm) głośniki są automatycznie wyciszane.

Sprawdź, czy podłączone urządzenie źródłowe jest włączone.

Odłącz kabel audio od obu urządzeń i podłącz go ponownie. Upewnij się, że kabel audio (światłowodowy, analogowy i/lub HDMI®) jest prawidłowo podłączony do urządzenia źródłowego i złącza na tylnym panelu jednostki sterującej.

Brak dźwięku z wewnętrznego źródła

Sprawdź, czy świeci wskaźnik LED modułu Acoustimass®. Świecenie wskaźnika LED modułu Acoustimass oznacza, że moduł jest prawidłowo podłączony do aktywnej jednostki sterującej. Jeśli wskaźnik nie świeci, sprawdź, czy moduł Acoustimass jest podłączony do działającego gniazda sieci elektrycznej.

Upewnij się, że kabel wejściowy audio jest prawidłowo podłączony. Być może kabel wejściowy audio, łączący jednostkę sterującą z modułem Acoustimass, jest poluzowany lub podłączony nieprawidłowo.

Sprawdź stan kabla wejściowego audio. Upewnij się, że wewnętrzne elementy obu zakończeń kabla mini-DIN nie są uszkodzone. Sprawdź, czy nie są widoczne załamania lub pęknięcia. Jeśli widać pęknięcia lub uszkodzenia, wymień kabel.

Upewnij się, że do gniazda słuchawek nie jest podłączona żadna wtyczka. Po podłączeniu do systemu kabla słuchawek (lub innego kabla z wtykiem stereofonicznym 3,5 mm) głośniki są automatycznie wyciszane.

Wykonaj procedurę resetowania systemu. Wyłącz system, odłącz go od zasilania na 60 sekund, sprawdź podłączenie wtyków na obu końcach kabla wejściowego audio, a następnie ponownie podłącz zasilanie i sprawdź, czy problem ustąpił.

Niektóre głośniki nie działają

Sprawdź, czy wybrano prawidłową konfigurację głośników i właściwy poziom głośności. Jeśli nie działa głośnik centralny, upewnij się, że ustawiono dla niego odpowiedni poziom głośności i że system działa w trybie obsługi trzech lub pięciu głośników. W przypadku, gdy nie działają głośniki tylne, sprawdź, czy ustawiono właściwy poziom głośności dla głośników dźwięku przestrzennego oraz czy system działa w trybie obsługi pięciu głośników.

Aby zmienić konfigurację głośników, wykonaj następujące czynności:

Włącz telewizor i wybierz w nim wejście wideo, do którego jest podłączony system.

na pilocie zdalnego sterowania naciśnij przycisk more.

More

za pomocą przycisku strzałki w prawo podświetl ikonę „options” (opcje), a następnie naciśnij przycisk ok.

Strzałka w prawo

OK

za pomocą przycisku strzałki w górę lub strzałki w dół podświetl pozycję „speakers” (głośniki).

Strzałka w górę

Strzałka w dół

za pomocą przycisku strzałki w lewo lub strzałki w prawo wybierz opcję „stereo (2)” (dźwięk stereofoniczny (2)), „front (3)” (przód (3)) lub „surround (5)” (dźwięk przestrzenny (5)), a następnie naciśnij przycisk exit, aby zamknąć menu.

Strzałka w lewo

Strzałka w prawo

Exit

Upewnij się, że nie jest odłączony żaden wtyk głośnika lub modułu Acoustimass.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.