Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem

Niska jakość dźwięku

  • Upewnij się, że słuchawki zostały włączone i prawidłowo podłączone do gniazda słuchawek urządzenia.
  • Wypróbuj inny rozmiar końcówek StayHear+.
  • Spróbuj użyć innego urządzenia lub innej aplikacji do odtwarzania muzyki.

Redukcja hałasu nie działa albo działa mało skutecznie

  • Upewnij się, że jest włączone zasilanie słuchawek, a wskaźnik trybu świeci na zielono.
  • Wypróbuj inny rozmiar końcówek StayHear+. Upewnij się, że końcówka nie uwiera i jest pewnie osadzona w uchu.
  • Upewnij się, że słuchawki są naładowane.

Brak dźwięku z mikrofonu

  • Upewnij się, że korzystasz z urządzenia Apple ze słuchawkami przeznaczonymi do urządzeń Apple albo urządzenia Samsung z systemem Android ze słuchawkami do urządzeń Samsung lub z systemem Android. Mikrofon nie będzie działał, jeśli używasz niewłaściwych słuchawek z urządzeniem.
  • Upewnij się, że dźwięk urządzenia nie jest wyciszony. Sprawdź, czy w urządzeniu nie została włączona funkcja wyciszenia dźwięku.
  • Sprawdź, czy telefon znajduje się w zasięgu sieci. Przyczyną niskiej jakości dźwięku podczas połączenia telefonicznego może być słabe połączenie z siecią telefonii komórkowej. Spróbuj nawiązać połączenie ponownie, kiedy połączenie z siecią się poprawi.
  • Uruchom urządzenie ponownie. Urządzenie może działać nieprawidłowo i może wymagać zresetowania.
  • Spróbuj nawiązać inne połączenie lub użyć innego urządzenia.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.