NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem

Niska jakość dźwięku

  • Upewnij się, że słuchawki zostały włączone i prawidłowo podłączone do gniazda słuchawek urządzenia.
  • Wypróbuj inny rozmiar końcówek StayHear+.
  • Spróbuj użyć innego urządzenia lub innej aplikacji do odtwarzania muzyki.

Redukcja hałasu nie działa albo działa mało skutecznie

  • Upewnij się, że jest włączone zasilanie słuchawek, a wskaźnik trybu świeci na zielono.
  • Wypróbuj inny rozmiar końcówek StayHear+. Upewnij się, że końcówka nie uwiera i jest pewnie osadzona w uchu.
  • Upewnij się, że słuchawki są naładowane.

Brak dźwięku z mikrofonu

  • Upewnij się, że korzystasz z urządzenia Apple ze słuchawkami przeznaczonymi do urządzeń Apple albo urządzenia Samsung z systemem Android ze słuchawkami do urządzeń Samsung lub z systemem Android. Mikrofon nie będzie działał, jeśli używasz niewłaściwych słuchawek z urządzeniem.
  • Upewnij się, że dźwięk urządzenia nie jest wyciszony. Sprawdź, czy w urządzeniu nie została włączona funkcja wyciszenia dźwięku.
  • Sprawdź, czy telefon znajduje się w zasięgu sieci. Przyczyną niskiej jakości dźwięku podczas połączenia telefonicznego może być słabe połączenie z siecią telefonii komórkowej. Spróbuj nawiązać połączenie ponownie, kiedy połączenie z siecią się poprawi.
  • Uruchom urządzenie ponownie. Urządzenie może działać nieprawidłowo i może wymagać zresetowania.
  • Spróbuj nawiązać inne połączenie lub użyć innego urządzenia.