Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem

Niska jakość dźwięku

Upewnij się, że słuchawki są włączone i prawidłowo podłączone do gniazda słuchawkowego w urządzeniu Apple®.

Wypróbuj inny rozmiar końcówek StayHear+.

Spróbuj użyć innego urządzenia firmy Apple lub innej aplikacji do odtwarzania muzyki.

Redukcja hałasu nie działa albo działa mało skutecznie

Upewnij się, że jest włączone zasilanie słuchawek, a wskaźnik trybu świeci na zielono.

Wypróbuj inny rozmiar końcówek StayHear+. Upewnij się, że końcówka nie uwiera i jest pewnie osadzona w uchu.

Upewnij się, że słuchawki są naładowane.

Brak dźwięku z mikrofonu

Upewnij się, że dźwięk z urządzenia iPhone nie jest wyciszony. Sprawdź, czy w urządzeniu iPhone nie została włączona funkcja wyciszenia dźwięku.

Sprawdź, czy telefon znajduje się w zasięgu sieci. Przyczyną niskiej jakości dźwięku podczas połączenia telefonicznego może być słabe połączenie z siecią telefonii komórkowej. Spróbuj nawiązać połączenie ponownie, kiedy połączenie z siecią się poprawi.

Uruchom urządzenie ponownie. Telefon może działać nieprawidłowo i wymagać zresetowania.

Spróbuj nawiązać inne połączenie lub użyć innego urządzenia firmy Apple.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.