Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem

Niska jakość dźwięku

Upewnij się, że słuchawki są włączone i prawidłowo podłączone do gniazda słuchawkowego w urządzeniu Apple®.

Wypróbuj inny rozmiar końcówek StayHear+.

Spróbuj użyć innego urządzenia firmy Apple lub innej aplikacji do odtwarzania muzyki.

Redukcja hałasu nie działa albo działa mało skutecznie

Upewnij się, że jest włączone zasilanie słuchawek, a wskaźnik trybu świeci na zielono.

Wypróbuj inny rozmiar końcówek StayHear+. Upewnij się, że końcówka nie uwiera i jest pewnie osadzona w uchu.

Upewnij się, że słuchawki są naładowane.

Brak dźwięku z mikrofonu

Upewnij się, że dźwięk z urządzenia iPhone nie jest wyciszony. Sprawdź, czy w urządzeniu iPhone nie została włączona funkcja wyciszenia dźwięku.

Sprawdź, czy telefon znajduje się w zasięgu sieci. Przyczyną niskiej jakości dźwięku podczas połączenia telefonicznego może być słabe połączenie z siecią telefonii komórkowej. Spróbuj nawiązać połączenie ponownie, kiedy połączenie z siecią się poprawi.

Uruchom urządzenie ponownie. Telefon może działać nieprawidłowo i wymagać zresetowania.

Spróbuj nawiązać inne połączenie lub użyć innego urządzenia firmy Apple.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.