Upewnij się, że słuchawki są włączone i prawidłowo podłączone do gniazda słuchawkowego w urządzeniu Apple®.
Wypróbuj inny rozmiar końcówek StayHear+.
Spróbuj użyć innego urządzenia firmy Apple lub innej aplikacji do odtwarzania muzyki.
Upewnij się, że jest włączone zasilanie słuchawek, a wskaźnik trybu świeci na zielono.
Wypróbuj inny rozmiar końcówek StayHear+. Upewnij się, że końcówka nie uwiera i jest pewnie osadzona w uchu.
Upewnij się, że słuchawki są naładowane.
Upewnij się, że dźwięk z urządzenia iPhone nie jest wyciszony. Sprawdź, czy w urządzeniu iPhone nie została włączona funkcja wyciszenia dźwięku.
Sprawdź, czy telefon znajduje się w zasięgu sieci. Przyczyną niskiej jakości dźwięku podczas połączenia telefonicznego może być słabe połączenie z siecią telefonii komórkowej. Spróbuj nawiązać połączenie ponownie, kiedy połączenie z siecią się poprawi.
Uruchom urządzenie ponownie. Telefon może działać nieprawidłowo i wymagać zresetowania.
Spróbuj nawiązać inne połączenie lub użyć innego urządzenia firmy Apple.