NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem

Brak dźwięku w słuchawkach

  • Upewnij się, że słuchawki są włączone.
  • Sprawdź stan kabla audio. Być może wtyk lub sam kabel są uszkodzone.
  • Upewnij się, że słuchawki są prawidłowo podłączone. Być może słuchawki są podłączone nieprawidłowo albo wtyk się poluzował. Odłącz wtyki po obu stronach i podłącz je ponownie.
  • Upewnij się, że urządzenie audio jest włączone oraz że jest ustawiony odpowiednio wysoki poziom głośności.
  • Użyj innego urządzenia audio. Być może problem dotyczy urządzenia audio, do którego słuchawki są podłączone.
  • Sprawdź dodatkowy kabel audio z zestawu (dotyczy słuchawek zakupionych w maju 2012 r. i później). Jeżeli problem występuje tylko w przypadku użycia tego kabla, wymień go na inny.

Słychać dźwięk tylko w jednej słuchawce

  • Sprawdź ustawienie zrównoważenia kanałów (balansu) w urządzeniu źródłowym. Być może ustawienie balansu jest nieprawidłowe. Wybierz ustawienie środkowe.
  • Upewnij się, że słuchawki są prawidłowo podłączone. Być może słuchawki są podłączone nieprawidłowo albo wtyk się poluzował. Odłącz wtyki po obu stronach i podłącz je ponownie.
  • Sprawdź dodatkowy kabel audio z zestawu (dotyczy słuchawek zakupionych w maju 2012 r. i później). Jeżeli problem występuje tylko w przypadku użycia tego kabla, wymień go na inny.

Bas jest zbyt silny

  • Wyłącz funkcje korekcji dźwięku w urządzeniu źródłowym.