W przypadku tego systemu regulacja balansu nie jest możliwa. Tym niemniej spróbuj wykonać następujące czynności:
Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem
- Jeżeli właśnie zakończyła się aktualizacja systemu operacyjnego w urządzeniu iPod lub iPhone®, odczekaj kilka minut, zanim użyjesz systemu SoundDock. Niektóre aplikacje urządzenia Apple® mogą wymagać dodatkowego czasu na dokończenie aktualizacji. Wyjmij urządzenie Apple ze stacji dokującej systemu SoundDock, odczekaj kilka minut i włóż je ponownie. Sprawdź poprawność połączenia.
- Kiedy iPod jest umieszczony w nakładce ochronnej albo futerale, jego styki mogą nie być połączone ze stykami złącza w stacji dokującej. Zdjęcie nakładki/futerału pomoże dobrze dopasować iPoda do stacji dokującej z wykorzystaniem dostarczonej wkładki.
- Zresetuj iPoda. iPod może działać nieprawidłowo i może wymagać zresetowania. Skorzystaj z pomocy technicznej firmy Apple.
- Podłącz system do innego gniazdka elektrycznego. Problem może być związany z danym gniazdkiem.
- Zresetuj system SoundDock. Wyłącz system i odłącz go od źródła zasilania na 60 sekund. Po ponownym podłączeniu systemu do źródła zasilania sprawdź, czy iPod się ładuje.
- Jeśli iPod jest umieszczony w nakładce ochronnej lub futerale, zdejmij nakładkę/futerał i ponownie włóż urządzenie do stacji dokującej. Nieprawidłowe umieszczenie urządzenia w stacji dokującej może skutkować niską jakością lub przerywanym dźwiękiem.
- Spróbuj odtworzyć inny utwór. Problem może powodować dany utwór.
- Zresetuj iPoda. Skorzystaj z pomocy firmy Apple, aby dowiedzieć się, jak to zrobić, w zależności od modelu urządzenia.
- Zresetuj system SoundDock. Wyłącz system i odłącz go od źródła zasilania na 60 sekund. Po ponownym podłączeniu systemu do źródła zasilania sprawdź, czy iPod się ładuje.