Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem
Dotyczy:
- Jeżeli właśnie zakończyła się aktualizacja systemu operacyjnego w urządzeniu iPod lub iPhone, odczekaj kilka minut, zanim użyjesz systemu SoundDock. Niektóre aplikacje urządzenia Apple® mogą wymagać dodatkowego czasu na dokończenie aktualizacji. Wyjmij urządzenie Apple ze stacji dokującej systemu SoundDock, odczekaj kilka minut i włóż je ponownie. Sprawdź poprawność połączenia.
- Kiedy iPod lub iPhone jest umieszczony w nakładce ochronnej albo futerale, jego styki mogą nie być połączone ze stykami złącza. Zdjęcie nakładki/futerału ułatwi prawidłowe osadzenie urządzenia na złączu Apple Lightning.
- Zresetuj iPoda/iPhone'a. Urządzenie może działać nieprawidłowo i może wymagać zresetowania. Skorzystaj z pomocy technicznej firmy Apple.
- Podłącz system do innego gniazdka elektrycznego. Problem może być związany z danym gniazdkiem.
- Zresetuj system SoundDock. Wyłącz system i odłącz go od źródła zasilania na 60 sekund. Po podłączeniu zasilania systemu podłącz ponownie urządzenie iPod/iPhone.