Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem

iPod® odtwarza muzykę, ale nie słychać jej z systemu SoundDock

  • Jeżeli właśnie zakończyła się aktualizacja systemu operacyjnego w urządzeniu iPod lub iPhone®, odczekaj kilka minut, zanim użyjesz systemu SoundDock. Niektóre aplikacje urządzenia Apple® mogą wymagać dodatkowego czasu na dokończenie aktualizacji. Wyjmij urządzenie Apple ze stacji dokującej systemu SoundDock, odczekaj kilka minut i włóż je ponownie. Sprawdź poprawność połączenia.
  • Kiedy iPod jest umieszczony w nakładce ochronnej albo futerale, jego styki mogą nie być połączone ze stykami złącza w stacji dokującej. Zdjęcie nakładki/futerału pomoże dobrze dopasować iPoda do stacji dokującej z wykorzystaniem dostarczonej wkładki.
  • Zresetuj iPoda. iPod może działać nieprawidłowo i może wymagać zresetowania. Skorzystaj z pomocy technicznej firmy Apple.
  • Wykonaj resetowanie systemu SoundDock. Odłącz system od zasilania na 60 sekund. Wyjmij akumulator. Podłącz system bez akumulatora i sprawdź, czy problem ustąpił.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.