Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem

Dotyczy:

  • Głośnik SoundDock® XT

iPhone®/iPod® odtwarza muzykę, ale nie słychać jej z systemu

  • Jeżeli właśnie zakończyła się aktualizacja systemu operacyjnego w urządzeniu iPod lub iPhone, odczekaj kilka minut, zanim użyjesz systemu SoundDock. Niektóre aplikacje urządzenia Apple® mogą wymagać dodatkowego czasu na dokończenie aktualizacji. Wyjmij urządzenie Apple ze stacji dokującej systemu SoundDock, odczekaj kilka minut i włóż je ponownie. Sprawdź poprawność połączenia.
  • Kiedy iPod lub iPhone jest umieszczony w nakładce ochronnej albo futerale, jego styki mogą nie być połączone ze stykami złącza. Zdjęcie nakładki/futerału ułatwi prawidłowe osadzenie urządzenia na złączu Apple Lightning.
  • Zresetuj iPoda/iPhone'a. Urządzenie może działać nieprawidłowo i może wymagać zresetowania. Skorzystaj z pomocy technicznej firmy Apple.
  • Podłącz system do innego gniazdka elektrycznego. Problem może być związany z danym gniazdkiem.
  • Zresetuj system SoundDock. Wyłącz system i odłącz go od źródła zasilania na 60 sekund. Po podłączeniu zasilania systemu podłącz ponownie urządzenie iPod/iPhone.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.