Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem

Brak dźwięku z urządzenia Bluetooth®

  • Sprawdź, czy głośnik SoundLink® nie jest wyciszony i czy ustawiona jest odpowiednia głośność.
  • Sprawdź, czy urządzenie Bluetooth odtwarza dźwięk i czy ustawiono odpowiednią głośność. Poziom głośności podłączonego urządzenia powinien być ustawiony na maksimum.
  • Urządzenie Bluetooth może znajdować się poza zasięgiem; ustaw je bliżej głośnika SoundLink®.
  • Wyłącz głośnik SoundLink® i włącz go ponownie.

Niska jakość dźwięku z urządzenia Bluetooth

podłącz urządzenie bluetooth do głośnika przy użyciu gniazda aux. jeżeli połączenie z gniazdem aux zapewnia lepszą jakość dźwięku, wykonaj poniższe czynności:

  • Urządzenie Bluetooth może być poza zasięgiem. Przenieś je bliżej głośnika.
  • Odsuń urządzenie od urządzeń generujących zakłócenia elektromagnetyczne, takich jak inne urządzenie Bluetooth, telefon bezprzewodowy, kuchenka mikrofalowa czy router sieci bezprzewodowej.
  • Zmniejsz liczbę aplikacji uruchomionych w urządzeniu. Kiedy z zasobów wewnętrznych korzysta wiele innych aplikacji, aplikacja muzyczna czasami działa nieprawidłowo. Zamknięcie niepotrzebnych aplikacji może poprawić jakość dźwięku.
  • Dezaktywuj połączenie Wi-Fi® w urządzeniu i sprawdź, czy jakość dźwięku się poprawiła.
  • Wyłącz w urządzeniu tryb Bluetooth, aby usunąć je z pamięci głośnika. Następnie sparuj ponownie urządzenie z głośnikiem.
  • Jeżeli trzymasz urządzenie w kieszeni, spróbuj umieścić je w otwartej przestrzeni, nie stając pomiędzy urządzeniem a głośnikiem.
  • Wyłącz głośnik i włącz go ponownie.
  • Wykonaj resetowanie głośnika. Naciśnij i przytrzymaj przez 10 sekund przycisk wyciszenia na głośniku; zapalą się na chwilę wszystkie wskaźniki stanu, a głośnik się wyłączy. Włącz głośnik ponownie, a następnie sparuj urządzenie i połącz z nim głośnik.

Brak dźwięku ze źródła AUX

  • Sprawdź, czy podłączone urządzenie jest włączone i odtwarza dźwięk.
  • Naciśnij przycisk AUX i sprawdź, czy świeci wskaźnik źródła sygnału AUX.
  • Sprawdź, czy wtyk 3 mm jest całkowicie wetknięty do gniazda głośnika SoundLink®.
  • Zwiększ poziom głośności podłączonego urządzenia.
  • Zwiększ poziom głośności głośnika SoundLink®.

Niska jakość dźwięku z urządzenia podłączonego do wejścia dodatkowego

  • Sprawdź czy wtyki 3,5 mm kabla stereo są prawidłowo włożone do obu gniazd: głośnika i urządzenia odtwarzającego.
  • Jeżeli jakość dźwięku jest niska, spróbuj zmniejszyć głośność w urządzeniu podłączonym do wejścia dodatkowego.
  • Spróbuj użyć innego kabla połączeniowego.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.