NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.
Sklepy Koszyk

System SoundLink® nie jest wyświetlany na liście urządzeń AirPlay®

Aby rozwiązać problem, spróbuj wykonać następujące czynności:

  • Upewnij się, że urządzenie z systemem iOS jest połączone z tą samą siecią Wi-Fi, z którą jest połączony system SoundLink® Air. Połączenie AirPlay można ustanowić pod warunkiem, że system SoundLink® Air i urządzenie z systemem iOS są połączone z tą samą siecią bezprzewodową. Być może urządzenie z systemem iOS jest połączone z inną siecią lub siecią dla gości.
  • Upewnij się, że system znajduje się w zasięgu routera bezprzewodowego. Niezależnie od tego, jak blisko systemu znajduje się źródło dźwięku, system SoundLink® Air musi znajdować się w zasięgu routera bezprzewodowego, aby odbierać sygnał przesyłany za pośrednictwem sieci Wi-Fi. O nawiązaniu połączenia informuje świecący na niebiesko wskaźnik Wi-Fi z przodu systemu SoundLink® Air.
  • W menu ustawień urządzenia z systemem iOS wyłącz i włącz obsługę sieci Wi-Fi. Być może wystąpił problem z połączeniem między urządzeniem z systemem iOS a routerem Wi-Fi. Czasami po wyłączeniu i ponownym włączeniu obsługi połączenia Wi-Fi problem ustępuje.
  • Spróbuj wyłączyć i włączyć ponownie urządzenie z systemem iOS. Wyłączenie i ponowne włączenie zasilania urządzenia z systemem iOS może rozwiązać nietypowy problem z funkcją AirPlay.