NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.
Sklepy Koszyk

System SoundTouch nie wyświetla się na liście urządzeń AirPlay

Zanim zaczniesz

Funkcja AirPlay nie jest obsługiwana przez wszystkie systemy SoundTouch. Sprawdź, czy masz jeden z systemów wymienionych poniżej, które obsługują funkcję AirPlay 1 lub AirPlay 2.

Systemy z funkcją AirPlay 1

  • SoundTouch 20
  • SoundTouch 20 II
  • SoundTouch 30
  • SoundTouch 30 II
  • SoundTouch Portable
  • SoundTouch Portable II
  • Wzmacniacz SoundTouch SA-4
  • SoundTouch Stereo JC
  • SoundTouch Stereo JC II
  • System muzyczny Wave SoundTouch

Systemy z funkcją AirPlay 2

Funkcja AirPlay 2 jest obsługiwana przez aplikację iTunes w wersji 12.8 lub nowszej, system MacOS Catalina lub nowszy oraz system Apple iOS w wersji 11.4 lub nowszej na urządzenia przenośne, telewizory lub urządzenia HomePod.

  • Lifestyle 550
  • Lifestyle 600
  • Lifestyle 650
  • SoundTouch 10
  • SoundTouch 20 III
  • SoundTouch 30 III
  • SoundTouch 300
  • Wzmacniacz SoundTouch SA-5
  • Adapter SoundTouch Wireless Link
  • System muzyczny Wave SoundTouch IV

Problem z wybraniem systemu SoundTouch na urządzeniu AirPlay

W aplikacji SoundTouch otwórz kolejno „Menu” > „Ustawienia” > „Ustawienia głośnika”. Jeśli zobaczysz opcję „ZAKTUALIZUJ OPROGRAMOWANIE” lub „ZAKTUALIZUJ WSZYSTKIE”, kliknij ją, aby zainstalować aktualizacje systemu.

Jeśli masz któryś z systemów SoundTouch wymienionych powyżej, aktywuj ustawienie „Optymalizacja AirPlay” w aplikacji SoundTouch.

  1. W aplikacji SoundTouch wybierz ikonę menu (≡) w lewym górnym rogu.
  2. Dotknij kolejno „Ustawienia” > „Ustawienia głośnika” i wybierz swój system SoundTouch obsługujący funkcję AirPlay.
  3. Na ekranie „Szczegółowe informacje o głośniku” wybierz „Zaawansowana konfiguracja”.
  4. Przesuń przełącznik w prawo, aby włączyć ustawienie „Optymalizacja AirPlay”. (Uwaga! Podczas wprowadzania zmian system może nie reagować przez około minutę).

Jeśli masz zarówno głośnik z funkcją AirPlay 1, jak i głośnik z funkcją AirPlay 2, podczas odtwarzania dźwięku z urządzenia z systemem iOS pamiętaj, że:

  • urządzenia z systemem iOS nie mogą przesyłać dźwięku jednocześnie do głośników z funkcją AirPlay 1 i głośników z funkcją AirPlay 2;
  • możesz przesyłać dźwięk do jednego głośnika obsługującego AirPlay 1 albo do jednego lub kilku głośników obsługujących AirPlay 2.

Sprawdź, czy urządzenie obsługujące AirPlay oraz system SoundTouch są połączone z tą samą siecią. Urządzenia nie będą działać, jeśli zostaną podłączone do różnych sieci. (Uwaga! Sieć gościnna jest uważana za inną sieć, nawet jeśli jest transmitowana przez ten sam router lub punkt dostępu).

Sprawdź, czy nie używasz VPN, pulpitu zdalnego lub innego wirtualnego oprogramowania.

Sprawdź, czy urządzenie z AirPlay i system SoundTouch są w zasięgu routera bezprzewodowego. Wskaźnik Wi-Fi® systemu SoundTouch świeci ciągłym białym światłem, jeśli urządzenie jest połączone z siecią. Jeśli system lub urządzenie z AirPlay nie jest połączone z siecią albo połączenie jest słabe, przenieś urządzenie bliżej routera. (Uwaga! Odległość między systemem a urządzeniem nie ma znaczenia. Wystarczy, że oba znajdują się w zasięgu routera).

Sprawdź, czy data ustawiona na urządzeniu z AirPlay jest prawidłowa.

Na urządzeniu z AirPlay wyłącz aplikację muzyczną lub iTunes, odczekaj 10 sekund, a potem uruchom aplikację i spróbuj ponownie.

Na urządzeniu z AirPlay wyłącz i ponownie włącz łączność Wi-Fi.

Wyłącz i ponownie włącz urządzenie z AirPlay.

Wyłącz router i odłącz go od zasilania na 30 sekund, a następnie uruchom go ponownie.

Zresetuj system SoundTouch, odłączając od niego przewód zasilania na 30 sekund. W przypadku systemów SoundTouch Portable naciśnij i przytrzymaj przez 15 sekund przycisk AUX, dopóki wyświetlacz się nie wyłączy.