Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

Głośnik nie łączy się z urządzeniem przenośnym

Oto kilka wskazówek, które pomogą, jeśli głośnik nie łączy się z urządzeniem przenośnym.

Wyłącz i włącz funkcję Bluetooth w urządzeniu przenośnym.

Usuń głośnik z listy Bluetooth i spróbuj ponownie go podłączyć.

Aby wyczyścić listę parowania głośnika, naciśnij przycisk wielofunkcyjny i przytrzymaj go przez 10 sekund. Następnie usuń głośnik z listy Bluetooth urządzenia. Ponownie połącz głośnik z urządzeniem

Aby przywrócić ustawienia fabryczne głośnika, jednocześnie naciśnij przycisk wielofunkcyjny i przycisk zmniejszania głośności (-) i przytrzymaj je przez 10 sekund. Wskaźnik Bluetooth zaświeci się na niebiesko i usłyszysz komunikat głosowy o wyborze języka. Ponownie połącz głośnik z urządzeniem.

Spróbuj podłączyć inne urządzenie.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.