Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Głośnik nie łączy się z urządzeniem przenośnym

Oto kilka wskazówek, które pomogą, jeśli głośnik nie łączy się z urządzeniem przenośnym.

Wyłącz i włącz funkcję Bluetooth w urządzeniu przenośnym.

Usuń głośnik z listy Bluetooth i spróbuj ponownie go podłączyć.

Aby wyczyścić listę parowania głośnika, naciśnij przycisk wielofunkcyjny i przytrzymaj go przez 10 sekund. Następnie usuń głośnik z listy Bluetooth urządzenia. Ponownie połącz głośnik z urządzeniem

Aby przywrócić ustawienia fabryczne głośnika, jednocześnie naciśnij przycisk wielofunkcyjny i przycisk zmniejszania głośności (-) i przytrzymaj je przez 10 sekund. Wskaźnik Bluetooth zaświeci się na niebiesko i usłyszysz komunikat głosowy o wyborze języka. Ponownie połącz głośnik z urządzeniem.

Spróbuj podłączyć inne urządzenie.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.