Oto kilka wskazówek, które pomogą, jeśli głośnik nie łączy się z urządzeniem przenośnym.
Głośnik nie łączy się z urządzeniem przenośnym
Dotyczy:
Wyłącz i włącz funkcję Bluetooth w urządzeniu przenośnym.
Usuń głośnik z listy Bluetooth i spróbuj ponownie go podłączyć.
Aby wyczyścić listę parowania głośnika, naciśnij przycisk wielofunkcyjny i przytrzymaj go przez 10 sekund. Następnie usuń głośnik z listy Bluetooth urządzenia. Ponownie połącz głośnik z urządzeniem
Aby przywrócić ustawienia fabryczne głośnika, jednocześnie naciśnij przycisk wielofunkcyjny i przycisk zmniejszania głośności (-) i przytrzymaj je przez 10 sekund. Wskaźnik Bluetooth zaświeci się na niebiesko i usłyszysz komunikat głosowy o wyborze języka. Ponownie połącz głośnik z urządzeniem.
Spróbuj podłączyć inne urządzenie.