Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Głośnik informuje o nawiązaniu połączenia, ale nie słychać dźwięku

Aby rozwiązać problem, spróbuj wykonać następujące czynności:

  • Upewnij się, że urządzenie jest połączone z głośnikiem.
  • Sprawdź, czy elementy sterujące urządzenia audio są ustawione w sposób umożliwiający odtwarzanie dźwięku.
  • Sprawdź, czy głośnik nie jest wyciszony i czy jest ustawiona odpowiednia głośność.
  • Sprawdź, czy urządzenie Bluetooth odtwarza dźwięk i czy ustawiono odpowiednią głośność.
  • Wyłącz funkcję Bluetooth we wszystkich sparowanych urządzeniach w pobliżu (w tym preferowanych urządzeniach Bose®) i nawiąż ponownie połączenie z urządzeniem, które ma odtwarzać dźwięk.
  • Wyłącz głośnik i włącz go ponownie.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.