Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Głośnik nie włącza się przy zasilaniu sieciowym

Wykonaj następujące czynności, aby rozwiązać ten problem:

  • Sprawdź, czy system jest podłączony do działającego gniazdka elektrycznego.
  • Upewnij się, że używasz zasilacza Bose dostarczonego razem z głośnikiem. Głośnik można, co prawda, podłączyć do innego urządzenia zasilającego ze złączem USB, jednak zalecamy korzystanie z zasilacza Bose.
  • Jeśli korzystasz z zabezpieczenia przed przepięciami, podłącz kabel zasilający bezpośrednio do ściennego gniazda sieciowego.
  • Upewnij się, że kabel zasilający jest prawidłowo podłączony po obu stronach.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.