Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Głośnik nie włącza się przy zasilaniu sieciowym

Wykonaj następujące czynności, aby rozwiązać ten problem:

Sprawdź, czy głośnik jest podłączony do działającego gniazdka elektrycznego.

Upewnij się, że używasz zasilacza Bose dostarczonego razem z głośnikiem lub opcjonalnej ładowarki Bose.

Jeśli korzystasz z zabezpieczenia przed przepięciami, podłącz kabel zasilający bezpośrednio do ściennego gniazda sieciowego.

Wejdź na stronę http://btu.bose.com/, aby sprawdzić, czy produkt korzysta z najnowszej wersji oprogramowania układowego.

Jeśli powyższe czynności nie rozwiążą problemu, możesz spróbować tymczasowo przełączyć głośnik w tryb transportowy (Ship mode), co spowoduje ponowne uruchomienie wewnętrznego procesora. Aby przełączyć głośnik w ten tryb, wykonaj następujące czynności:

Podłącz głośnik do zasilania.

Naciśnij i przytrzymaj przycisk wielofunkcyjny przez 10 sekund.

Przytrzymując przycisk wielofunkcyjny, odłącz głośnik od zasilania.

Zwolnij przycisk wielofunkcyjny.

Głośnik pracuje teraz w trybie transportowym. Jest to równoznaczne z „wyłączeniem” głośnika — nie będzie on zasilany i wszystkie funkcje staną się niedostępne. Aby opuścić tryb transportowy, podłącz głośnik do zasilania. Zalecamy ładowanie przez co najmniej godzinę.

Uwaga: przełączenie głośnika w tryb transportowy spowoduje ponowne uruchomienie procesora, lecz nie usunie żadnych ustawień, jak np. wybrany język czy sparowane urządzenia Bluetooth.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.