Bezpłatne dostawy i zwroty
 

Głośnik nie włącza się przy zasilaniu sieciowym

Jeśli głośnik nie chce się włączyć po podłączeniu zasilania sieciowego, wykonaj następujące czynności:

Upewnij się, że głośnik jest podłączony do działającego gniazda zasilania.

Upewnij się, że kabel ładowania jest prawidłowo podłączony po obu stronach.

Spróbuj użyć innego przewodu ładowania przez USB.

Wypróbuj inną ładowarkę sieciową USB lub zasilany port USB.

Jeśli korzystasz z listwy przeciwprzepięciowej lub rozgałęźnika, spróbuj wpiąć przewód bezpośrednio do gniazda ściennego.

Przełącz urządzenie w tryb transportowy (Ship mode), aby je zresetować (wprowadzone ustawienia i zachowane urządzenia nie zostaną wykasowane):

Podłącz przewód zasilania głośnika.

Naciśnij i przytrzymaj przycisk wielofunkcyjny przez dziesięć sekund.

Przytrzymując przycisk wielofunkcyjny, odłącz głośnik od napięcia.

Zwolnij przycisk wielofunkcyjny.

Ponownie podłącz przewód zasilania i wykonaj testowanie głośnika.

Kliknij tutaj, aby wyszukać i zainstalować wszelkie dostępne aktualizacje dla głośnika. Wykonaj tę próbę nawet wtedy, jeśli głośnik się nie włączy.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.