Jeśli głośnik nie chce się włączyć po podłączeniu zasilania sieciowego, wykonaj następujące czynności:
Upewnij się, że głośnik jest podłączony do działającego gniazda zasilania.
Spróbuj użyć innego przewodu ładowania przez USB.
Wypróbuj inną ładowarkę sieciową USB lub zasilany port USB.
Jeśli korzystasz z listwy przeciwprzepięciowej lub rozgałęźnika, spróbuj wpiąć przewód bezpośrednio do gniazda ściennego.
Przełącz urządzenie w tryb transportowy (Ship mode), aby je zresetować (wprowadzone ustawienia i zachowane urządzenia nie zostaną wykasowane):
Podłącz przewód zasilania głośnika.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk wielofunkcyjny przez dziesięć sekund.
Przytrzymując przycisk wielofunkcyjny, odłącz głośnik od napięcia.
Zwolnij przycisk wielofunkcyjny.
Ponownie podłącz przewód zasilania i wykonaj testowanie głośnika.
Kliknij tutaj, aby wyszukać i zainstalować wszelkie dostępne aktualizacje dla głośnika. Wykonaj tę próbę nawet wtedy, jeśli głośnik się nie włączy.