NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.

Głośnik się nie włącza

Jeśli głośnik nie włącza się, spróbuj wykonać następujące czynności, aby rozwiązać problem:

  • Sprawdź, czy głośnik jest podłączony do działającego gniazdka elektrycznego. Wypróbuj więcej niż jedno gniazdko, by zyskać całkowitą pewność.
  • Jeśli korzystasz z zabezpieczenia przed przepięciami, podłącz kabel zasilający bezpośrednio do ściennego gniazda sieciowego.
  • Upewnij się, że obydwa końce przewodu zasilania są prawidłowo podłączone.
  • Wymień baterie w pilocie zdalnego sterowania. Aby upewnić się, że pilot działa prawidłowo, zmienić ustawienia innych urządzeń, które także zostały zaprogramowane na pilocie.
  • Odłącz przewód zasilania i odczekaj 60 sekund. Następnie podłącz go ponownie i spróbuj ponownie włączyć głośnik.

Jeśli nadal masz problem z głośnikiem, skontaktuj się z nami.