Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Głośnik się nie włącza

Jeśli głośnik nie włącza się, spróbuj wykonać następujące czynności, aby rozwiązać problem:

  • Sprawdź, czy głośnik jest podłączony do działającego gniazdka elektrycznego. Wypróbuj więcej niż jedno gniazdko, by zyskać całkowitą pewność.
  • Jeśli korzystasz z zabezpieczenia przed przepięciami, podłącz kabel zasilający bezpośrednio do ściennego gniazda sieciowego.
  • Upewnij się, że obydwa końce przewodu zasilania są prawidłowo podłączone.
  • Wymień baterie w pilocie zdalnego sterowania. Aby upewnić się, że pilot działa prawidłowo, zmienić ustawienia innych urządzeń, które także zostały zaprogramowane na pilocie.
  • Odłącz przewód zasilania i odczekaj 60 sekund. Następnie podłącz go ponownie i spróbuj ponownie włączyć głośnik.

Jeśli nadal masz problem z głośnikiem, skontaktuj się z nami.

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.