Jeśli głośnik nie włącza się, spróbuj wykonać następujące czynności, aby rozwiązać problem:
Głośnik się nie włącza
- Sprawdź, czy głośnik jest podłączony do działającego gniazdka elektrycznego. Wypróbuj więcej niż jedno gniazdko, by zyskać całkowitą pewność.
- Jeśli korzystasz z zabezpieczenia przed przepięciami, podłącz kabel zasilający bezpośrednio do ściennego gniazda sieciowego.
- Upewnij się, że obydwa końce przewodu zasilania są prawidłowo podłączone.
- Wymień baterie w pilocie zdalnego sterowania. Aby upewnić się, że pilot działa prawidłowo, zmienić ustawienia innych urządzeń, które także zostały zaprogramowane na pilocie.
- Odłącz przewód zasilania i odczekaj 60 sekund. Następnie podłącz go ponownie i spróbuj ponownie włączyć głośnik.
Jeśli nadal masz problem z głośnikiem, skontaktuj się z nami.