Dla zamówień o wartości równej lub przekraczającej 200 PLN przysługuje bezpłatna dostawa oraz zwrot.

Nie można zaktualizować oprogramowania produktu za pomocą aplikacji Bose Connect

Wykonaj następujące czynności:

  • Upewnij się, że bateria jest naładowana przynajmniej w 20%. Poziom naładowania musi przekraczać 20%, w przeciwnym razie instalacja aktualizacji nie będzie możliwa
  • Jeśli aktualizacja oprogramowania głośnika za pomocą aplikacji Bose Connect sprawia problemy, spróbuj dokonać aktualizacji przez podłączenie głośnika do komputera za pomocą kabla USB
  • Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji Connect
  • Spróbuj usunąć listę sparowanych urządzeń zarówno z głośnika Bose, jak i z urządzenia z włączoną funkcją Bluetooth

Czy te informacje były pomocne?

Miło, dziękujemy za opinię. Dodatkowe komentarze można wpisać poniżej.
Przykro nam, że nasza strona nie spełniła Twoich oczekiwań. Napisz nam o swoich wrażeniach lub o tym, co możemy zrobić lepiej.
Wyślij
Dziękujemy za przesłanie dodatkowych informacji.