Darmowa przesyłka przy zamówieniu złożonym jeszcze dziś.
 

System jest niedostępny (wyszarzony) i nie można go wybrać w aplikacji SoundTouch

Jeżeli system SoundTouch jest widoczny w aplikacji SoundTouch, ale nie można go wybrać, spróbuj wykonać następujące czynności:

Zamknij aplikację SoundTouch i uruchom ją ponownie.

Sprawdź, czy system, którego nie można wybrać, jest włączony i połączony z siecią:

  • w przypadku połączeń bezprzewodowych wskaźnik Wi-Fi systemu zacznie po jego podłączeniu świecić na biało w sposób ciągły;
  • w przypadku połączenia przewodowego upewnij się, że obie wtyczki kabla zostały prawidłowo włożone.

Połącz system Bose oraz urządzenie, na którym działa aplikacja SoundTouch, z tą samą siecią. Jeżeli zmieniono ostatnio nazwę sieci, hasło lub typ zabezpieczeń, należy zaktualizować ustawienia sieci w aplikacji SoundTouch.

Sprawdź, czy system SoundTouch znajduje się w zasięgu silnego sygnału sieci Wi-Fi. Jeżeli używasz wzmacniacza sygnału sieci, wzmacniaka bezprzewodowego lub punktu dostępowego, odłącz je, aby sprawdzić, czy nie są one przyczyną problemu. Po odłączeniu urządzenia połącz system Bose z siecią, przenosząc go w zasięg działania głównego routera, a następnie sprawdź, czy nastąpiła poprawa.

Zresetuj urządzenie, odłączając na minutę przewód zasilania (w przypadku systemów SoundTouch przytrzymaj przycisk AUX przez ok. 15 sekund, aż wyświetlacz zgaśnie).

Zresetuj urządzenie, na którym działa aplikacja SoundTouch. Najczęściej robi się to poprzez ponowne uruchomienie urządzenia lub wyjęcie akumulatora albo przewodu zasilania na minutę.

Zresetuj router, odłączając od niego na 30 sekund przewód zasilania.

Sprawdź, czy w tej samej sieci istnieją więcej niż cztery systemy SoundTouch. Typowe domowe sieci Wi-Fi powinny obsługiwać przynajmniej 4 bezprzewodowe systemy SoundTouch. W zależności od parametrów sieci liczba ta może być niższa.

Znajdujące się w jednej sieci urządzenia z dostępem do Internetu, np. telewizory z funkcją Smart TV, laptopy, konsole do gier, odtwarzacze Blu-ray, tablety i smartfony, mogą wykorzystywać znaczna część dostępnego pasma transmisji. Przesyłanie przez tego rodzaju urządzenia dużych ilości danych (np. podczas odtwarzania filmów) może ograniczyć przepustowość sieci dla innych produktów, w tym dla systemu Bose.

Spróbuj rozłączyć urządzenia, a następnie sprawdź, czy nastąpiła poprawa.

Zaloguj się do menu ustawień routera i tymczasowo wyłącz jego zaporę sieciową, aby sprawdzić, czy nie blokuje ona działania systemu SoundTouch.

Czy było to pomocne?

Wyślij

Dziękujemy za przesłanie komentarzy.