Ten objaw jest związany z problemem, który powoduje, że pobieranie aktualizacji oprogramowania rozpoczyna się, ale nie kończy. Aby rozwiązać problem, spróbuj wykonać następujące czynności:
Dotyczy:
- Głośnik soundbar SoundTouch 300
- System głośników Bose® SoundTouch™ AM3 Wi-Fi®.
- Adapter SoundTouch Wireless Link
- Głośnik bezprzewodowy SoundTouch 10
- System SoundTouch 120
- System SoundTouch 130
- Głośnik bezprzewodowy SoundTouch 20
- SoundTouch® 20 system
- System kina domowego SoundTouch® 220
- Głośnik bezprzewodowy SoundTouch 30
- SoundTouch® 30 system
- SoundTouch 520 system
- SoundTouch® Portable system
- Wzmacniacz SoundTouch SA-5
- Adapter bezprzewodowy SoundTouch® series II
- SoundTouch® Stereo JC system
- System muzyczny SoundTouch® 20 Wi-Fi® series II
- SoundTouch® 30 system muzyczny Wi-Fi® series II
- Kontroler SoundTouch®
- System muzyczny SoundTouch® Portable Wi-Fi®
- Zestaw ze wzmacniaczem SoundTouch® SA-4
- System muzyczny SoundTouch® Stereo JC Wi-Fi® series II
- Adapter bezprzewodowy SoundTouch®
- System Wave® SoundTouch®
- System Wave® SoundTouch IV
- VideoWave III 55
- VideoWave III 46
- CineMate 220 home cinema system
- System CineMate® 130
- CineMate® 120 system
- CineMate® 520 system
- System domowej rozrywki Lifestyle 535 series II
- System domowej rozrywki Lifestyle 525 series II
- System domowej rozrywki Lifestyle® 135
- Lifestyle® 135 system II
- Lifestyle® 235 system III
- Lifestyle® 235 system II
- System domowej rozrywki Lifestyle® 535
- System Lifestyle® 525 III
- System rozrywki Lifestyle® SoundTouch® 135
- System rozrywki Bose Lifestyle SoundTouch 235
- Lifestyle SoundTouch 525 system
- System Lifestyle SoundTouch 535
- System rozrywki domowej Lifestyle 600
- System rozrywki domowej Lifestyle 650
- Głośnik soundbar SoundTouch 300
- SoundTouch soundbar system
- Lifestyle 550 home entertainment system
Jeśli postęp instalacji zatrzymał się w aplikacji, ale jest kontynuowany na wyświetlaczu systemu, poczekaj na zakończenie pobierania. Możliwe jest, że aplikacja nie jest zsynchronizowana z urządzeniem. W takim przypadku zamknij i ponownie otwórz aplikację.
Zamknij inne aplikacje podłączone do sieci.
Jeśli jednocześnie aktualizujesz wiele systemów, spróbuj zaktualizować tylko jeden.
Upewnij się, że bezprzewodowy adapter systemu (lub adaptery systemów, jeśli dotyczy) są w zasięgu routera bezprzewodowego.
Przenieś wszelkie źródła zakłóceń sieci bezprzewodowej, które mogą wpływać na system, takie jak bezprzewodowe routery internetowe, telefony bezprzewodowe, telewizory, kuchenki mikrofalowe, urządzenia Apple AirPort Express lub podobne.
Wyłącz i ponownie włącz router, odłączając zasilanie na 30 sekund, następnie ponownie je podłączając.
Wykonaj procedurę resetowania urządzenia.
Zmień ustawienia routera do pracy na innym kanale, takim jak 1, 6 lub 11, który nie będzie powodował zakłóceń między urządzeniami.
Upewnij się, że oprogramowanie układowe routera jest aktualne.
Jeżeli używasz wzmacniacza sygnału sieci, wzmacniaka bezprzewodowego lub punktu dostępowego, wyłącz je, następnie przenieś system w zasięg głównego routera.
Podłącz system bezpośrednio do routera przy użyciu przewodu Ethernet.
Spróbuj wykonać aktualizację w późniejszym czasie.