NOWE PRODUKTY JUŻ TU SĄ! ZAPOZNAJ SIĘ Z NIMI.
Sklepy Koszyk

Pobieranie oprogramowania systemu rozpoczęło się, ale nie kończy się

Dotyczy:

więcej...

Ten objaw jest związany z problemem, który powoduje, że pobieranie aktualizacji oprogramowania rozpoczyna się, ale nie kończy. Aby rozwiązać problem, spróbuj wykonać następujące czynności:

Jeśli postęp instalacji zatrzymał się w aplikacji, ale jest kontynuowany na wyświetlaczu systemu, poczekaj na zakończenie pobierania. Możliwe jest, że aplikacja nie jest zsynchronizowana z urządzeniem. W takim przypadku zamknij i ponownie otwórz aplikację.

Zamknij inne aplikacje podłączone do sieci.

Jeśli jednocześnie aktualizujesz wiele systemów, spróbuj zaktualizować tylko jeden.

Upewnij się, że bezprzewodowy adapter systemu (lub adaptery systemów, jeśli dotyczy) są w zasięgu routera bezprzewodowego.

Przenieś wszelkie źródła zakłóceń sieci bezprzewodowej, które mogą wpływać na system, takie jak bezprzewodowe routery internetowe, telefony bezprzewodowe, telewizory, kuchenki mikrofalowe, urządzenia Apple AirPort Express lub podobne.

Wyłącz i ponownie włącz router, odłączając zasilanie na 30 sekund, następnie ponownie je podłączając.

Wykonaj procedurę resetowania urządzenia.

Zmień ustawienia routera do pracy na innym kanale, takim jak 1, 6 lub 11, który nie będzie powodował zakłóceń między urządzeniami.

Upewnij się, że oprogramowanie układowe routera jest aktualne.

Jeżeli używasz wzmacniacza sygnału sieci, wzmacniaka bezprzewodowego lub punktu dostępowego, wyłącz je, następnie przenieś system w zasięg głównego routera.

Podłącz system bezpośrednio do routera przy użyciu przewodu Ethernet.

Spróbuj wykonać aktualizację w późniejszym czasie.